BRILJIRAO U PROŠLOJ GODINI: Olimpijada i Tramp usijali društvene mreže

Neki od najvažnijih svjetskih događaja u 2018. godini zabilježeni su i na društvenim mrežama, a podaci sa Gugla, Instagrama i Tvitera otkrivaju koji su to bili najinteresantniji momenti, teme i ličnosti.

  • Svijet

  • 01. Jan. 2019  01. Jan. 2019

  • 0

Kako navodi sajt "Hollywood Reporter", najveću pažnju javnosti na ovim društvenim mrežama izazvali su Zimska olimpijada, tvitovi američkog predsjednika Donalda Trumpa, odlazak nekih slavnih ličnosti.


Takođe, dok je korejska pop grupa BTS dominirala na više Internet platformi, građanski pokreti kao što je "#MeToo" (I ja takođe) upravo su se probili preko društvenih mreža.

Na dan ceremonije zatvaranja Zimske olimpijade u Južnoj Koreji, a to je bio 25. februar, na Tviteru je objavljeno najviše tvitova u 2018. godini, što pokazuje da sport uvijek ima moć da ostavi snažan utisak.

Kada je riječ o političkim izjavama ove godine dominirao je Donald Tramp, što i ne čudi ako se zna da je on prilično aktivan tviteraš.

Kulturološki fenomeni poput korejske pop grupe BTS koja ima 17,4 miliona sljedbenika, "Crnog pantera", Disneyevog naučno-fantastičnog filma i košarkaške zvijezde LA Lakersa Lebrona Jamesa bili su među imenima koja su najviše tvitovana.

Najtvitovaniji filmov ove godine je "Crni panter", a slijede "Osvetnici: Rat beskraja", "Neviđeni 2", "Ratovi zvijezda: Posljednji džedaji".

Kada je riječ o Internet pretraživaču, građani su na Guglu 2018. najviše postavljali slijedeća pitanja: Šta je bitkoin? Kako se glasa? i Ko je osvojio Mega milione?

Najtraženiji pojmovi na Guglu tokom godine bili su oni koji su se odnosili na svjetske događaje - Mundijal i uragan Florens, kao i smrti poznatih ličnosti - slavnog kuhara Anthonyja Burdea, američkog strip scenariste i producenta Stana Leeja, kao i repera Maca Millera.

U prvih 10 "najguglovanijih" pojmova probio se i Disneyev blokbaster "Crni panter".

Među ličnostima koje su na Guglu najviše intrigirale ljude su Meghan Markle, nekadašnja američka glumica koja je udajom za britanskog princa Harija postala vojvotkinja i zvijezde YouTuba Logan Paul i Khloe Kardashian.

Najtraženiji televizijskijski šou bio je ujedno i onaj o kojem se najviše polemisalo -"Rosseane" koja se poslije 20 godina ponovo vratila na male ekrane ali je ubrzo otkazana poslije rasističkog tvita voditeljke Rosseaene Barrr.

Tokom godine u kojoj je emotikon u obliku srca korišćen 14 milijardi puta u komentarima na Instagramu, a nebrojeno puta i "smajli" činilo se da su aplikacije Facebooka svjedočile samo o dobrim trenucima.

Međutim, društvene mreže postale su i mjesta na kojima su dominirali aktivistički pokreti, navodi "Holivud reporter".

Tako je recimo, haštag pokreta "#Me Too" osnovan sa željom da se ustane protiv seksualnog nasilja u šou biznisu, korišćen je 1,5 miliona puta u 2018. godini.

Za njim slijedi sličan pokret "#TimesUp" (Vreme je) koji je pokrenulo 300 holivudskih glumica, scenaristkinja, rediteljki, producentkinja i drugih uticajnih žena koje se takođe bore protiv seksualnog uznemiravanja.

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...