ISPRED PORSCHEA I AUDIJA: Alfa Romeo je luksuzna marka kojoj se najviše vjeruje

Većina luksuznih brendova je napredovala, a jedini koji su pali na ljestvici su Tesla, BMW i Infiniti

  • Auto

  • 25. Maj 2019  25. Maj 2019

  • 0

Prema posljednjoj studiji, najviše povjerenja u marku imaju upravo vlasnici Alfa Romea.

AMCI-eva studija pod nazivom Trusted Automotive Brand Study pokazala je da tradicionalni fokus proizvođača prema kvaliteti, zadovoljstvu i eliminaciji problema ima malo veze s povjerenjem klijenta u određenu marku, piše Automotive News. Umjesto toga, ova studija kaže kako se automarke moraju usmjeriti prema tri osnovna načela, i to kompetenciji, integritetu i empatiji.

"Fokus na zadovoljstvu i kvaliteti se bazira na osiguranju da nema negativnih posljedica i industrija je tu napravila strašan pomak unazad nekoliko desetljeća. Ali zadovoljstvo nije dovoljno, nego trebaju cjelokupnost i empatija da bi se razvila emocionalna veza povjerenja koja vodi do lojalnosti", objašnjava Ian Beavis iz AMCI-a.

A studija je pokazala kako se tu najbolje snalazi Alfa Romeo, marka kojoj se stalno spočitavaju problemi s kvalitetom. Osvojila je 51 od 100 bodova te time postala luksuzna marka kojoj se najviše vjeruje. A za to je najzaslužniji novi poslovni model kompanije koji korisniku daje mogućnost kontrole nad njegovim stvarima interesa, pojašnjava Beavis.

Za utjehu, većina luksuznih brendova je napredovala, a jedini koji su pali na ljestvici su Tesla, BMW i Infiniti.

S druge strane, u konkurenciji brendova za široke mase najbolje ocjene dobila je Honda, prije svega zbog brige za klijente tijekom opoziva zračnih jastuka Takata. Najveći pozitivni skok bilježi Mazda, a prati je Hyundai, obje marke koje su uvele nove programe potpore za klijente.

AMCI-eva studija je provedena na oko 2500 vlasnika automobila, i to 34 različite marke. Studijom su obuhvaćeni samo oni vlasnici koji su istoj marki vjerni barem pet godina.

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...