NIJE SLUČAJNO: Znate li zašto se narandže uvijek prodaju u crvenim mrežicama?

Dosad ste već vjerojatno primijetili kako su naranče i mandarine u prodavnicama uvijek pakirane u mrežice crvene boje. Jeste li se ikada pitali zašto?

  • Jeste li znali

  • 07. Jun. 2019  

  • 0

To nije slučajno tako. Razlog tomu je što se naranče u crvenoj mrežici doimaju rumenijima i primamljivijima pa je veća šansa da će ih ljudi htjeti kupiti, objasnio je Martin Lindstrom, autor bestselera "Buyology" i "Brandwashed - Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy", koji u svojim knjigama navodi ovaj trik.

Također, limun i grejp uvijek su pakirani u žutoj ili zelenoj mrežici jer bi u crvenoj ambalaži djelovali narančasto.

alt

 

Ta pojava naziva se Munkerova iluzija, koja tvrdi da mozak drugačije procesuira boje zavisno o bojama koje ih okružuju. U ovom slučaju to znači da mrežica u jednoj boji utječe na doživljaj agruma i njegove boje, koju prekriva.

Lindstorm u svojim knjigama objašnjava i da su košare u trgovinama s vremenom postale sve veće, a to je tako jer s većim košaricama kupci kupuju čak 19 posto više.

loading...

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...