SVI SE ČUDOM ČUDE, NIJEMCI OTKRILI DA SE BOJE PRVOG „GOLFA“ IZ ČEŠKE: Ugledni magazin Škodu Scala nije usporedio s Golfom, a tek kad vidite koje je ocjene dobila…

Autozeitung Scalu nije usporedio s Golfom, nego s Polom, sučelio je verzije 1.0 TSI sa 116 KS…

  • Auto

  • 15. Jun. 2019  

  • 0

Gotovo šokantno zvuči, ali ugledni Autozeitung.de Škodu Scalu usporedio je s Volkswagen Polom, oba s turbobenzincem 1.0 TSI, snažnijom verzijom s 85 kW/116 KS.

No, kako usporediti auto B-segmenta, Polo,  (4053 x 1751 x 1461), s modelom C-segmenta (4362 x 1793 x 1471), Scalu, koja je, dakle duža 309, šira 42 i viša 10 mm. 

Razlika  u klasi vidi se i po međuosnom razmaku, Polo ima 2548, a Scala 2649, dakle 101 mm više. Još je veća razlika u prtljažniku, Polo nudi 351 do 1125, a Scala 467 do 1410 litara. Razlika je i u masi, 1080 kg (Polo) prema 1165 kg (Scala).

Logično, Polo je startniji, do stotke ubrzava za 9,5 s, a Scali treba 9,8 s. Prosječna deklarirana potrošnja Pola je 4,6 l/100 km, a Scale 5,0 l/100 km. 

Ali, Scala ima bolju aerodinamiku i stvara manji otpor zraka, usprkos većoj čelnoj površini, pa postiže 201, a Polo 200 km/h. U Autozeitungu su, dakle, usporedili neusporedivo, a Scala je s 21.450 eura 11,2 posto skuplja od Pola (19.285 eura)…

Foto: Autozeitung

loading...

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...