FACEBOOK „UMIRE“, POLAKO ALI SIGURNO: Ove generacije ga više uopće ne koriste, prešli su na Instagram i YouTube…

Business Insider proveo je istraživanje o preferencijama Generacije Z što se tiče nekih od aktualnih društvenih mreža na tržištu

  • HiTec

  • 09. Jul. 2019  

  • 0

Termin Generacija Z odnosi se na osobe koje su rođene u razdoblju od 1995. do 2010. godine, a istraživanje se odnosi na tu dobnu skupinu u SAD-u, dakle na američke građane od 13 do 21 godine života (1884 ispitanika).

Jedno od pitanja u istraživanju ticalo se društvenih mreža koje su ispitanici koristili ali više ne koriste. Oko 30% ispitanika izjavilo da je ranije koristilo ali više ne koristi još uvijek najpopularniju svjetsku društvenu mrežu Facebook.

Kanadsku aplikaciju za razmjenu poruka Kik Messenger više ne koristi 29,7% ispitanika, dok Skype više ne koristi 24,6% ispitanika. Microblogging platformu Twitter više ne koristi 21% ispitanika, a 20,3% korisnika više ne koristi niti Instagram.

S druge strane 69,59% ispitanika redovito koristi upravo Instagram, dok se na drugom mjestu nalazi YouTube kojeg redovito koristi 62,48% ispitanika. Na trećem je mjestu Snapchat s udjelom od 51,31%, a na četvrtom Facebook s udjelom od 34,19%.

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...