BOMBA IZ WOLFSBURGA: Stiže premium izvedba Passata, pogledajte zbog čega je konkurencija u strahu…

Dugačak 485 cm, nabijen luksuzom i visokom tehnologijom, forsirat će turbobenzinske i plug-in hibridne verzije, stići će i električni e-Passat, a glavni će adut biti usavršeni dizelaš 2.0 TDI

  • Auto

  • 23. Avg. 2019  

  • 0

Dolazi vrijeme za redizajnirani model, koji će biti predstavljen u martu 2019. na salonu u Ženevi, a na domaćem tržištu očekuje se prije ljeta. 

Dobit će nužna unapređenja, u opremi, motorima (dobiva novog turbobenzinca 1.5 TSI i usavršenog turbodizelaša 2.0 TDI), opremi i infotainmentu, kako bi se o njemu pričalo do jeseni 2021., kad se na salonu u Frankfurtu IAA'21 očekuje potpuno novi model.

Passat devete generacije (B9) bit će najavljen već 2020. modelom za kinesko tržište, a ono što je već jasno, napravit će klasni iskorak u premium izvedbi, gabaritima i tehnologiji. Bit će napravljen na modularnoj platformi MQB druge generacije.

Za komfor je važno što će se međuosni razmak  povećati na 284 (+5) cm. Povećanje čvrstoće za trećinu i smanjenje mase za 30 kg, usprkos osjetno povećanim gabaritima, temelj je za poboljšanje dinamike i smanjenje potrošnje.

Karoserija će biti produžena na 485 (+7) i proširena na 186 (+3) te snižena na 145 (-1) centimetara. Naravno, uz standardnu limuzinsku verziju, nudit će se i karavan Variant

A ono što se uočava na ilustracijama novog modela, bit će znatno aerodinamičniji. Koeficijent otpora zraka od 0,25 ipak neće biti rekordan.

Velik će iskorak pokazati unutrašnjost s LCD virtualnim kokpitom, glasovnim komandama, najsuvremenijim infotainmentom i izvedbom luksuzne poslovne limuzine. 

Benzinsku će ponudu otvarati 1.5 TSI, koji će se nuditi sa 150 i 180 KS, a bit će podloga za hibridnu verziju, sustavne snage 211 KS. 

Tu je još i benzinac 2.0 TSI, u verzijama s 220 i 280 KS. Veliki adut bit će dizelaš 2.0 TDI, sa 136, 163 i 204 KS), koji će najnaprednijim sustavima redukcijskog katalizatora (SRC), uklanjanja dušikovih oksida (AdBlue) i filtra čađe (PDF) biti jedan od najčišćih motora s unutarnjim izgaranjem na tržištu. 

Električna verzija e-Passat bit će napravljena u sklopu modularnog elektromotornog koncepta MEB (Modularen Elektrifizierungsbaukasten), s  autonomijom od čak 500 km. 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...