PREDSJEDNIČKO "TENDERANJE" ŽELJKE CVIJANOVIĆ: Održavanje 21 automobila plaća se 110.000 KM!

Održavanje vozila van garantnog roka biće plaćeno oko 59.000 KM, popravke pod garancijom oko 36.000, a servis i održavanje „Mercedesa“ u Službi predsjednika RS oko 15.000 KM; svako, od ukupno 21 vozila godišnje prosjećno pređe između 20.000 i 60.000 kilometara

  • Mini market

  • 09. Sep. 2019  09. Sep. 2019

  • 1

Piše: Žana Gauk

Servisiranja i popravke voznog parka Željke Cvijanović koštaju građane, prema tek raspisanom tenderu – 110.000 KM!

Milorad Dodik, član Predsjedništva Bosne i Hercegovine iz reda srpskog naroda, po formalnom odlasku sa čela Republike Srpske u nasljedstvo Željki Cvijanović ostavio je luksuzni vozni park. 

Održavanje vozila van garantnog roka biće plaćeno oko 59.000 KM, popravke pod garancijom oko 36.000, a servis i održavanje „Mercedesa“ u Službi predsjednika RS oko 15.000 KM.

Van garantnog roka su „Audi A8L“ proizveden 2011. godine, četiri „VW Golfa TDI“ (jedan iz 2005. i tri iz 2012. godine), pet vozila marke „VW Passat“ (jedan iz 2011, dva iz 2012. i dva iz 2015. godine) i tri „VW Polo“ iz 2012. godine.

U garantnom roku je jedan „Audi A8L“, „Audi A6“, četiri „VW Passata“ i „VW Golf“, svi proizvedeni prošle i ove godine. Služba, bar prema raspisanoj nabavci, raspolaže jednim „Mercedesom“ iz 2010. godine.

Ukupno 21 vozilo! Svako od njih godišnje, u prosjeku, pređe između 20.000 i 60.000 kilometara.

Da bi svaki od njih u svakom momentu bio spreman za pokret, pobrinuo se, očekivano, „Nestro petrol“. Po principu „jedna primljena - jedna prihvatljiiva ponuda“ odabran je za snabdijevanje gorivom, što se iz javne kase plaća oko 200.000 KM.

Cvijanovićeva, kako je Žurnal već pisao, ove godine troši ukupno milion budžetskih maraka za vozni park. 

Auto-šoping obavljen je krajem marta u "Brčko Gasu" Đorđa Kojića, jednog od osnivača SNSD-a i predsjednika brčanskog odbora ove stranke.

Pet novih limuzina iz budžeta je plaćeno 650.032 KM sa uračunatim PDV-om! Pristigle su tek dvije ponude, a odlučeno je da je, kako je javnost već i navikla, ona „Brčko Gasa“ najpovoljnija. Tek 5.168 KM niža od cifre koju je Cvijanovićeva bila spremna da izdvoji. O lotovima nije bilo govora pa se znalo da će kompletan iznos završiti na računu samo jedne firme.

Kojić je cijenu prilagodio, ali i očito ispoštovao želje kabineta u pogledu komfora i bezbjednosti. Stavka „obavezna oprema“ podrazumjevala je grijаnje prednjih i zаdnjih sjedištа, ambijentаlnа svjetlа u unutrаšnjosti vozilа, elektroаsistenciju prilikom zаtvаrаnjа vrаtа, putni računar i automаtski trozonski klimа uređаj sа dodаtnim kontrolаmа zа klimu nаzаd. U dokumentaciji je, kroz dužinu od 5,3 metra, bila nacrtana želja - „Audi“.

Prosječna vrijednost automobila bila je je 130.000 KM, što je daleko više od dosadašnjih predsjedničkih kupovina.

U septembru 2017. Služba predsjednika kupila je vozilo za 65.000 maraka, a pod pritiskom javnosti i građanskih protesta raskinut je ugovor za vozilo koje je koštalo oko 75.000 KM.

(Žurnal.info)

 

 

 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 1

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...