DIREKTNO IZ NJEMAČKE: „Golf“ više nije najveća zvijezda iz Wolfsburga, zavirite u električno čudo iz Volkswagena…

Model ID.3 će biti prvi od mnogih VW-ovih modela koji će se temeljiti na platformi MEB

  • Auto

  • 11. Sep. 2019  

  • 0

Što se karoserijskog oblika tiče, radi se o klasičnom hatchbacku s pet vrata, koji će ovisno o tome koja je baterija u njega ugrađena svojim putnicima, ponuditi autonomiju do 550 km.

Baterija je ugrađena u podnicu kako bi se smanjio utjecaj na veličinu prostora unutar putničke kabine te snizilo težište vozila. Motor je postavljen na stražnju osovinu i uparen je s 1-stupanjskim mjenjačem. Ukupna masa vozila iznosi 1.720 kg, a koeficijent otpora zraka je 0,267.

Kupcima će biti ponuđene tri baterije različitog kapaciteta. Bazni model će imati kapacitet od 45 kWh što će mu omogućiti autonomiju od oko 330 km (WLTP). Sredinu ponude će činiti verzija kapaciteta baterije od 58 kWh, a autonomija će mu se kretati oko 420 km. Ovo će biti jedina opcija dostupna s verzijom ID.3 1ST s kojom će ovaj novitet izaći na tržište.

Vrh ponude će činiti izvedba opremljena baterijom kapaciteta 77 kWh. Ovaj će model svojim putnicima ponuditi autonomiju od oko 550 km. Uz brzi punjač snage do 100 kW baterija bi se trebala napuniti za autonomiju od oko 250 km za svega 30 minuta.

Nadalje, ovaj će automobil biti pogonjen s električnim motorom snage 150 kW, odnosno 204 KS te najvećeg okretnog momenta od 310 Nm. Ulazna verzija će pak dobiti motor snage 150 KS i istog okretnog momenta.

Konkretnih podataka o performansama za sada nema, no iz VW-a kažu da će mu najveća brzina biti elektronički ograničena na 160 km/h. Što se vanjštine tiče ID.3 je atraktivno dizajnirano vozilo s obiteljskim crtama. Slično je i s modernim interijerom kojim dominiraju digitalni zasloni instrumentne ploče te infotainmenta. Kupcima će biti dostupan paket opreme 1ST, koji će ponuditi vrlo bogatu standardnu opremu poput satelitske navigacije, grijanih prednjih sjedala i upravljača, 18-colnih kotača i sl. U osnovi ovaj je paket usporediv s paketom Comfort, a kasnije će stići skuplji i jeftiniji paketi.

Proizvodnja ovog automobila će započeti u novembru, a iz VW-a je potvrđeno kako su do sada primili više od 30.000 narudžbi. Za osnovnu verziju će na njemačkom tržištu biti potrebno izdvojiti manje oko 30.000 eura.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...