ON JE NADMOĆAN: Ovaj automobil donosi najveći profit

Ako ste mislili da najveću zaradu donosi nimalo jeftina Teslina limuzina ili hipersportaš kalibra Bugattija, prevarili ste se; radi se o najprepoznatljivijem sportskom automobilu u historiji

  • Auto

  • 17. Sep. 2019  17. Sep. 2019

  • 0

I ne, to nije Mustang, koji nosi titulu najprodavanijeg sportaša među automobilima. Najveći profit svom gazdi donosi Porsche, i to legendarni 911. I tu mislimo na zadnju generaciju kodnog imena 992, koja donosi najveću zaradu u konkurenciji svih debitanata unazad godinu dana, piše index.hr.

Zanimljivo je da 911 nije najprodavaniji Porscheov model, ali je najisplativiji. Čini tek 11% Porscheove prodaje, ali i nevjerovatnih 30% zarade, javlja Bloomberg. Iza 911-ice su ostali svi popularni SUV-ovi, ali i jedan Ferrari F8 Tributo.

Potonji se prodaje uz maržu od nevjerovatnih 50%, ali ipak Ferrariju donosi 17% zarade ili oko 307 miliona eura. Idući na ljestvici je DBX, SUV model iz Aston Martina koji će tek u decembru stići na cestu. On će u idućoj godini udvostručiti prodaju Astona i s 4.500 prodanih primjeraka donijeti 21% zarade. A kad smo kod SUV-ova, najbolje kotira Mercedes GLE koji s GLS-om čini samo 9% prodaje marke, ali donosi 24% zarade.

Odmah iza je BMW X5 sa 7% udjela u prodaji i 16% u zaradi. A objašnjenja ovakvih ogromnih zarada leži i u divergenciji ponude. “911 je profitabilan sam po sebi, a kad dodate varijacije, zarada je ogromna“, objašnjava Bloombergov analitičar Michael Dean.

On pritom skreće pozornost na dodatke poput keramičkih kočnica i turbina, koje drastično podižu cijenu, a imaju malo uticaja na troškove proizvodnje.

“Ako pretpostavimo da će prodati 10.000 primjeraka 911 turbo, plus GT3 i Turbo S, samo Turbo će Porscheu donijeti pola milijarde USD profita“, kaže Dean. A pritom naglašava kako 911 bilježi rast prodaje unatoč padu njemačkog tržišta te ima veću nakladu od cjelokupne konkurencije zajedno.

A Taycan?

Kad se sve stavi na papir, stvari su poprilično jasne. Porsche planira proizvesti 30.000 primjeraka Taycana, a u razvoj modela i njegove proizvodnje uložio je 6,6 milijardi USD. Da, to je Porscheov model koji će profit početi donositi tek 2023. godine.  

(Tuzlanski.ba) 

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...