TAJNA USPJEHA NAJVRIJEDNIJEG LUKSUZNOG BRENDA NA SVIJETU: Jedina su kompanija koja u historiji svog poslovanja nije uvela sniženja i ne žele uvoditi modernu tehnologiju:

Louis Vuitton, najvrjedniji je luksuzni brend na svijetu, te je jedna od rijetkih stoljetnih marki koja se uspjela prilagoditi novim potrošačkim navikama. Osim što su i dalje statusni simbol među bogatašima, jedan su od rijetkih brendova za kojima ludi sve zahtjevnija generacija Z.

  • Ekonomija

  • 18. Sep. 2019  

  • 0

No, kako im zapravo sve to polazi za rukom i kako su i danas čak 165 godina nakon prvog izdanja putnog kofera, uspjeli zadržati visoke cijene svojih proizvoda, te kako je moguće da jedna njihova torba može koštati i do 55.000 dolara?

Veliki troškovi proizvodnje i limitirana izdanja

Prije svega, njihova proizvodnja i dalje je smještena u Francuskoj. Osim vrhunskih materijala, ovaj brend u svoj proizvodni pogon ne želi uvoditi modernu tehnologiju, već se i dalje drži isključivo šivaće mašine. No, to je samo jedan od razloga zašto njihovi proizvodi i dalje drže visoku cijenu. Tajna je i u limitiranim izdanjima, prenosi CNBC.

 , Image: 208822273, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, AlamyProfimedia, Alamy

 

Naime, ovo je jedina kompanija koja u povijesti svog poslovanja nije uvela sniženja. Umjesto velikih rasprodaja koje zapravo, ruše cijenu proizvoda, oni se i dalje drže male serije pa tako u trenutku najveće potražnje obustavljaju daljnju proizvodnju.

Najbolji primjer toga upravo je jedna od njihovih posljednjih kapanja, 'streetwear' inspirirana mladenačkim stilom, koja je trajala svega tjedan dana. Zbog jake marketinške kampanje putem društvenih mreža, kupci su bili spremni običnu majicu s kapuljačom platiti čak 2.395 dolara.

Različite cijene na tržištima

Još jedan trik kojim se koristi ovaj francuski div je i velika razlika u cijenama diljem svijeta. Tako primjerice u Kini koje je ujedno i njihovo najveće tržište, za jednu njihovu torbu potrošač mora izdvojit gotovo 21 posto više nego primjerice onaj u SAD-u. To znači da će za torbu od 2.000 dolara, Kinezi izdvojiti dodatnih 420 dolara više nego ostatak svijeta.

S druge pak strane, u europskim prijestolnicama mode, Francuskoj i Italiji njihovi proizvodi su 22 posto jeftiniji nego u ostatku svijeta.

Krivotvorine

Zbog velike popularnosti, Louis Vuitton je u 2018. godini postao i najčešće krivotvoreni brend. Uz njega, na listu su se našli Gucci, Chanel i Prada. Gledano u postocima, čak 50,9 posto krivotvorenih proizvoda upravo su Louis Vuitton torbe.

Inače, prema Forbesovim podacima vrijednost ovog Louis Vuittona danas iznosi čak 39,3 milijardi dolara, čime se ovaj brend iz poznatog francuskog koncerna LVMH našao na 12 mjestu najvrjednijih brendova na svijetu.

loading...

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...