BRABUS IMA NOVI TENK: Je li ovo ipak previše?

Ako ste mislili da G klasa ne može parirati bolidima, prevarili ste se; Brabusova prerada iza sebe ostavlja spaljenu zemlju...

  • Auto

  • 19. Sep. 2019  19. Sep. 2019

  • 0

Nimalo čudno jer je Brabus opet odlučio igrati po receptu "nikad nije previše", a tu ne mislimo samo na luksuz nego i na performanse.

Za početak, ispod poklopca je motor iz S600L, V12 koji standardno daje 530 KS. A onda su krenule prerade uključujući povećanje radnog volumena, a epilog je 900 KS i 1500 Nm. A kako se getriba s 9 stupnjeva prijenosa ne bi rasula, u Brabusu su ograničenje postavili niže, na 1200 Nm.

I sve to je dovoljno da G klasa nosi epitet najjačeg V12 terenca na svijetu, ali i ubrza do 100 km/h za 3,8 sekundi. Maksimalna brzina je limitirana na 280 km/h.

Koliko sve ima smisla dovoljno govori podatak kako dvostruko slabiji AMG G63 na stotku stiže 0,7 sekundi kasnije, a vozi "tek" do 240 km/h.

Vratimo se Brabusovoj G klasi i recimo kako je postavljena na kotače promjera do 24 inča. Ujedno je i zahvaljujući Widestar kitu šira čak 10 cm. Interijer je nanovo sređen i presvučen kožom, a brzinomjer graviran do 300 km/h. I da, brzinomjer je ugrađen i u krov, čisto da putnici znaju koliko brzo se voze.

Dobra vijest za ekologe je podatak o limitiranoj nakladi od 10 primjeraka.

(Index.hr)  

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...