MOŽETE JE RADITI BILO GDJE: Jednostavna vježba za cijelo tijelo koja topi kalorije

Vjerovatno ste nekad čuli za vježbu koja se zove marinci ili na engleskom burpees

  • Zdravlje

  • 03. Dec. 2019  03. Dec. 2019

  • 0

Radi se o vježbi za cijelo tijelo u kojoj se izmjenjuju dvije ili tri različite vježbe - čučanj, sklek i skok. Kada prvi put napravite ovu vježbu možda ćete se zapitati čemu tolike pohvale, međutim, kada marinci postanu dio vaše rutine i vi ćete ih hvaliti, a vjerojatno i malo mrziti u isto vrijeme.

No, koristi koje donose marinci tolike su da će ostati dio vaše rutine. Ovo su neke od njih.

1. Marinci su uistinu vježba za cijelo tijelo tijekom koje radi većina mišićnih skupina, a istrovremeno poboljšavaju vašu kondiciju, kao i vašu ravnotežu i koordinaciju. Kada marinci postanu dio vaše rutine shvatit ćete da imaju povoljan utjecaj ne samo na vaše mišiće, nego i na snagu i pokretljivost u svakodnevnom životu.

2. Marinci su vježba koju je lako kombinirati s drugim vježbama. S obzirom da se radi o dinamičnoj i brzoj vježbi, mnogi treneri s marincima završavaju trening za dodatno sagorijevanje kalorija. Između ostalog, marince je bolje izvoditi na kraju nego na početku treninga jer izvođenjem na početku lako možete izgubiti snagu za izvođenje drugih vježbi.

3. Marinci su poznati kao vježba koja gradi mišiće, ali i sagorijeva masnoće. Naime, istraživanja su pokazla da vježbe visokog intenziteta, među kojima su i marinci, sagorijevaju i do 50 posto više masti u odnosu na uobičajene vježbe snage.

4. Za marince vam ne treba nikakva oprema, članstvo u teretani, poseban prostor... Možete ih raditi bilo gdje.

5. Kao i ostale aktivnosti, i marinci ubrzavaju metabolizam.

Postoji više načina za izvođenje marinaca, a u nastavku pročitajte upute za najjednostavniji način u kojem se izmjenjuju čučanj i skok.

1. Iz uspravnog položaja spustite se u položaj čučnja, s rukama na podu.

2. Iz te poze skočite nogama unatrag, u pozu za sklek, a onda se odmah u skoku vratite u poziciju čučnja.

3. Iz položaja čučnja skočite što je više moguće s rukama ispruženim prema stropu.

S vremenom, kada uđete u formu, u vježbu ubacite i sklekove.

Upute za marince sa sklekom    

(Zadovoljna.hr)

loading...

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...