NOVI SKANDAL U HRVATSKOJ, ŠKORO PREDAO LAŽNI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ: Tvrdi da je na društvene mreže potrošio nula kuna, no Facebook kaže drukčije

Prema konačnom financijskom izvješću koje je podnio predsjednički kandidat u Hrvatskoj Miroslav Škoro, u kampanji je potrošio nula kuna za oglašavanje na društvenim mrežama. No na njegovu Facebooku stoji drukčije. Ova društvena mreža javlja da je Škoro kod njih potrošio gotovo 80 tisuća kuna

  • Regija

  • 22. Jan. 2020  22. Jan. 2020

  • 1

Škorin bliski suradnik i glasnogovornik njegove kampanje Mate Mijić objasnio je tportalu kako je nastalo ovo neslaganje. Naime Facebook bilježi da je Škoro od ožujka 2019. do 20. siječnja 2020. na oglase potrošio 10.727 eura, tj. 79.750 kuna. No tog troška nema u financijskom izvješću. Kod stavke 'društvene mreže' stoji velika nula.

Iako se Mijić želio konzultirati i s njihovim knjigovođom, nije ga mogao dobiti pa je objasnio o čemu se vjerojatno radi. Kaže da su fakture za oglašavanje na Facebooku i Instagramu, jer se na Twitteru nisu oglašavali, stavljene pod stavku 'računalne usluge' te pod stavku 'ostale nespomenute usluge'.

tportalIzvor: Screenshot / Autor: Facebook

Nije mu jasno zašto, no napominje da Državno izborno povjerenstvo ne traži jasnu segmentaciju.

'Daju opcije, ali one nisu nužne', dodaje.

Uz stavku 'računalne usluge' naveden je trošak od 9308 kuna, a u stavci 'ostale nespomenute usluge' naveden je trošak od 361.567 kuna.

alt

Podsjetimo, kandidati koji su u prvom krugu okončali utrku za Pantovčak objavili su konačna financijska izvješća. Među njima nema dvoje kandidata koji su otišli u drugi krug – Kolinde Grabar Kitarović i Zorana Milanovića - i koji tek trebaju objaviti konačnu potrošenu sumu.

Među ovima koji su dosad objavljeni Miroslav Škoro potrošio je najviše - oko 3,1 miliona kuna - i jedini je iskazao financijski manjak od oko 365 tisuća kuna. U kampanji je potrošio 2,1 kunu iz svog džepa, a najveći pojedinačni donator bilo mu je odvjetničko društvo Suić i Škunca te mu je uplatilo 100 hiljada kuna.

Iz strukture troškova oglašavanja vidljivo je da je na televizijsko potrošio 876 hiljada kuna, na radijsko 30 hiljada kuna, na oglašavanje u novinama 133 tisuće, a na portalima 260 tisuća kuna. Ne bude li DIP imao primjedbi na njegove financije, Škoro će od države dobiti 827 hiljade kuna i tako pokriti dio izbornih troškova, na što ima zakonsko pravo s obzirom na to da je dobio više od 10 posto biračkih glasova.

(Tportal.hr/SB)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 1

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...