KVALITET SE JOŠ UVIJEK CIJENI: Omiljeni spot iz osamdesetih dostigao milijardu pregleda na YouTubeu

Pjesmu je objavio norveški pop trio A-ha 1985., a na YouTube je postavljena u siječnju 2010. Ove godine spot je imao oko 480.000 pregleda dnevno, rekli su iz YouTubea za CNN.

  • Show

  • 20. Feb. 2020  

  • 0

Bend je objavio dobre vijesti na svom Twitter računu, s novom majicom kojom će biti obilježen ovaj događaj.

 

Ovaj spot dobio je 1986. godine šest nagrada MTV Music Awards i bio je nominiran za omiljeni pop/rock spot na American Music Awardsu.

 

Jedini drugi spot iz osamdesetih koji je dostigao milijardu pregleda je spot benda Guns N 'Roses "Sweet Child O' Mine", koji se na YouTubeu prikazuje od Božića 2009. godine.

Ako ste zaboravili ovaj spot grupe A-ha ili ga do sada još niste vidjeli, evo prilike:

(Index.hr/SB)

 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...