RADIKALNA PROMJENA: Njemački automobilski div promijenio izgled zaštitnog znaka, ovako drastičnu promjenu nikada nisu napravili...

Ovo je već šesti put u povijesti da je ovaj njemački automobilski div mijenja svoj logo, a posljednju promjenu napravio je 1997. godine

  • Auto

  • 07. Mar. 2020  

  • 0

U novom, do sada najradikalnijem redizajnu logotipa, automobilski div BMW i dalje je zadržao isti oblik kao i središnji plavo - bijeli dio koji predstavlja boje bavarske zastave, dok je vanjski crni prsten po prvi put u povijesti uklonjen i zamijenjen transparentnom varijantom.

-  Takvom modernizacijom želimo se približiti mlađoj publici koja je odrasla u digitalnom dobu. Novi logo i brend simboliziraju važnost i relevantnost za mobilnost i užitak vožnje u budućnosti – poručio je Jens Thiemer, viši potpredsjednik BMW-a.

 

Osim uklonjenog crnog prstena, novi logo ima i nešto drugačiji font slova, a kako su najavili iz kompanije modernizirat će i logotip 'M' odjela automobila, kao i električne verzije s logotipom 'i', a svi će imati zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po njihovom mišljenju izgleda puno modernije.

altBMW Blog

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...