Vijesti
PONOĆNA AKCIJA U KONJICU: Policija uhapsila 38-godišnjeg muškarca iz Sarajeva, prevozio je...
14. Mar. 20240
Sredstva za izgradnju novog tunela bit će obezbijeđena iz vlastitih sredstava JP Ceste Federacije BiH ili sredstava iz granta Vlade Federacije BiH ili iz kreditnih sredstava-realokacijom postojećih.
Društvo
02. Maj 2020
0
Vlada Federacije BiH prihvatila je informaciju o aktivnostima na rješavanju problematike tunela Crnaja, ma magistralnoj cesti M-17, dionica Jablanica – Konjic i dala saglasnost na realizaciju varijante sa izgradnjom novog tunela.
Sredstva za izgradnju novog tunela bit će obezbijeđena iz vlastitih sredstava JP Ceste Federacije BiH ili sredstava iz granta Vlade Federacije BiH ili iz kreditnih sredstava-realokacijom postojećih.
Kako je navedeno u informaciji, tunel Crnaja je izgrađen šezdesetih godina dvadesetog stoljeća na terenu sa ozbiljnim geološkim i hidro geološkim problemima zbog postojanja aktivnog klizišta, što su ujedno i razlozi lošeg stanja kolovozne konstrukcije, tunelske obloge, smanjenog gabarita svijetlog profila, te već kao takav duže vrijeme predstavlja ozbiljnu prijetnju normalnom odvijanju prometa.
Tragom lošeg iskustva s projektom rekonstrukcije tunela Vranduk i stava Vlade Federacije BiH da radovi na rekonstrukciji tunela Crnaja ne smiju započeti bez alternativnog odvijanja prometa, već potpisani ugovor sa izvodačem radova, ugovorne vrijednosti 12.833.631 KM, uključujući PDV je obustavljen i pristupilo se dodatnim analizama i iznalaženju mogućnosti potpunog izmještanja prometa iz tunela.
Ovim rješenjem bi izvođenje radova u tunelu moglo biti značajno ubrzano, što direktno smanjuje rok izvođenja radova u odnosu na ugovor, a ujedno bi se i promet odvijao bez većih zastoja.
Iz tih razloga urađeno je više varijanti rješenja rekonstrukcije tunela pod prometom, gdje su uključene izgradnje zaobilaznica različite dužine, te varijanta izgradnje novog tunela dužine 963 metra.
Na temelju idejnih rješenja utvrđeno je da se procijenjeni troškovi rekonstrukcije tunela Crnaja u varijantama s obilaznicom kreću od 20,6 do 22,4 miliona KM, dok su troškovi izgradnje novog tunela procijenjeni na 27,7 miliona KM.
Na temelju urađenog Elaborata o poređenju varijantnih rješenja stav JP Ceste FBiH je da je najpovoljnija varijanta izgradnja novog tunela i pripadajućeg dijela trase, odnosno varijanta s najnižim ukupnim troškovima i najmanjim rizicima za sudionike u prometu.
Vijesti
PONOĆNA AKCIJA U KONJICU: Policija uhapsila 38-godišnjeg muškarca iz Sarajeva, prevozio je...
14. Mar. 20240
Društvo
INCIDENT U HERCEGOVINI: Iz katoličke kapele kod Konjica ukradeno...
26. Feb. 20241
Društvo
NEOBIČNI PRIZORI IZ BH. GRADA: Ulice pune turista, oglasila se Gradska uprava...
19. Feb. 20240
Društvo
ZVUK IH VRATIO U TEŠKU PROŠLOST: Stanovnici bh. grada uznemireni nakon sirene za neposrednu opasnost
18. Feb. 20240
Regija
"AKO NE SASTAVI VLADU...": Picula kritizirao vodstvo SDP-a pa se obrušio na Milanovića
Prije 3h0
Sport
REAL RUTINSKI PROTIV BASKONIJE: Musa igrač utakmice na otvaranju play-offa
Prije 3h0
Šareni svijet
ISPOVIJEST POPULARNE SPORTSKE KOMENTATORICE: "Tih dana bilo me strah izaći iz vlastite kuće" (FOTO)
Prije 3h0
Svijet
HAARETZ PIŠE: "Izrael će dobiti podršku, ali njegova pozicija u Washingtonu je poljuljana"
Prije 3h0
Društvo
MAJKE SREBRENICE ZAHVALILE PREDSJEDNICI KOSOVA: "Ovakav govor pamtiće generacije, hvala vam!" (VIDEO)
Prije 12h9
Društvo
NOVE IZMJENE U ŠKOLAMA: Neće više biti jedan razred, učionica ispunjena do posljednjeg mjesta
22. Apr. 20240
Društvo
KOMENTAR ĐURE KOZARA: "Genocid, trojica izvršitelja rekla – bio je"
Prije 9h0
Društvo
KRHKO JE (NE)ZNANJE: Ministar Ramo Isak priznao sve –„Dobio sam informaciju da ćemo putem depeše dobiti informaciju šta se dešava…“
Prije 19h1
trenutak ...
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.