SKANDALOZNO: Dodikov gradonačelnik Mićo Mićić bilborde sa svojom slikom platio iz gradskog budžeta

Što se tiče isticanja slike aktuelnog gradonačelnika, koji je i kandidat na predstojećim izborima, navode da je to „dio propagandnih napora da se na što bolji način predstave potencijali i sačuva imidž grada koji se razvija“.

  • Mini market

  • 06. Okt. 2020  06. Okt. 2020

  • 0

Transparency International u BiH (TIBiH) dobio je odgovor Gradske uprave Bijeljine u kojem se potvrđuje da su nedavno istaknuti bilbordi na kojima se nalazi slika aktuelnog gradonačelnika, plaćeni budžetskim novcem. U odgovoru se navodi da kampanja „Za buduće generacije“ nije zloupotrijebljena za izbornu promociju nego da se radi o „promociji razvojnih potencijala“.

Što se tiče isticanja slike aktuelnog gradonačelnika, koji je i kandidat na predstojećim izborima, navode da je to „dio propagandnih napora da se na što bolji način predstave potencijali i sačuva imidž grada koji se razvija“.

"Cilj kampanje je predstavljanje niza razvojnih projekata koji su završeni, u toku ili će biti realizovani u narednom periodu. Na čelu Gradske uprave već duže od deceniju i po je gradonačelnik Mićo Mićić i kao takav, najodgovorniji je za funkcionisanje Gradske uprave i trošenje budžetskih sredstava pa je u tom smislu na ovim vizuelnim materijalima, uz grb grada Bijeljine i slogan „Za buduće generacije“, istaknuta i fotografija gradonačelnika Mićića. Ističemo da nije bilo zloupotrebe javnih sredstava za političku kampanju, nego isključivo za promociju razvojnih potencijala grada Bijeljina", navodi se u odgovoru Gradske uprave, u kojem se tvrdi da je cijela kampanja plaćena 6.000 KM.

Ovaj slučaj TIBiH prijavio je Centralnoj izbornoj komisiji zbog preuranjene izborne kampanje, a s obzirom na priznanje da se radi o javnom novcu, prijava će biti dopunjena i zbog kršenja Zakona o finansiranju političkih partija, jer je javnim institucijama zabranjeno da finansiraju političke subjekte.

Transparency International u BiH ističe da se radi o opasnom presedanu, jer reklamiranje javnih institucija kojima se promovišu kandidati na izborima, postaje sve učestalija praksa, što dodatno košta porezne obveznike, koji svake godine izdvajaju 19 miliona KM upravo za finansiranje političkih partija. Objašnjenje da se ne radi o izbornoj kampanji nego o predstavljanju projekata koji su završeni ili će biti realizovani, ne može biti prihvatljivo, jer se izborna kampanja većine stranaka svodi upravo na ta dva segementa. 

U gotovo istom slučaja TIBiH je uputio žalbu zbog „ćutanja administracije“ Gradu Banjoj Luci, koji već dugo odbija objaviti informaciju o tome koliko budžetskog novca je potrošeno na kampanju „Banja Luka se gradi“. U ovoj javnoj kampanji se, također, kroz plaćeno oglašavanje u spotovima promoviše aktuelni gradonačelnik, a kroz bilborde i 3D projekcije daju izborna obećanja.

Transparency International u BiH prijavio je CIK-u i slučaj iz Visokog, gdje su u javnoj kampanji „Voda za 12.000 stanovnika“, također, istaknuti bilbordi sa slikom aktuelne gradonačelnice, u kojima se promoviše ono što je urađeno do sada i obećavaju novi projekti.

alt 

(Transparetno.ba)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...