"TRAMVAJ ZVANI TEŽNJA": Premijer Konaković se pohvalio, do kraja marta 10 tramvaja stiže iz Istanbula

"Bez KJKP Gradski saobraćaj ne može se uspostaviti gradski prijevoz i niko nema kapacitet da pokrije cijeli grad", kazao je premijer Kantona Sarajevo Elmedin Konaković za Fenu.

  • Vijesti

  • 07. Feb. 2016  07. Feb. 2016

  • 1

"Kada GRAS bude mogao isplaćivati plaće, doprinose i zdravstveno osiguranje svojim radnicima i kad se taj teret duga skine s države, tada možemo uspostaviti funkcionalan gradski prijevoz i zakonom ga uobličiti", rekao je Konaković.

Dodao je da zastupnici koji zagovaraju gašenje ili stečaj ovog preduzeća ne nude alternativu kako da se ujutro organizira javni prijevoz za građane.

Naglasio je da će ovih dana u promet pustiti nekoliko tramvaja, te da će krajem marta vozni park ove firme biti bogatiji za 10 ili 15 voznih jedinica iz Istanbula.

Govoreći o kontroli karata, Konaković kaže da nije zadovoljan. Smatra da je u prvih šest mjeseci proces oporavka GRAS-a išao dosta dobro, ali da trenutno problem predstavlja kadrovska politika unutar firme. Većinu procesa inicira Ministarstvo saobraćaja KS-a, jer GRAS nema efikasan menadžment.

"Stanje u ovoj firmi je dosta bolje nego što je bilo kad smo došli, a to se posebno vidi u pokrivenosti gradskih linija."

Konaković kaže da ne očekuje od GRAS da bude profitabilan, ali očekuje da bude u stanju isplaćivati plaće, doprinose i zdravstveno osiguranje radnicima. Kao primjer izdvojio je beogradski javni prijevoz koji je u šest mjeseci napravio gubitke od 40 miliona eura.

"Gradski prijevoz je skup, ali ga moramo osigurati građanima i ne možemo se ponašati komercijalno", istaknuo je Konaković.

Konaković kaže da uposlenici ovog preduzeća već pola godine normalno ovjeravaju zdravstvene knjižice, a da je u procesu penzioniranja 130 ljudi.

"Njih 14 ne mogu u penziju zbog blokiranih računa prethodnih poslodavaca", naglasio je.

Također je dodao da je GRAS uposlio nove vozače, što će ovo preduzeće učiniti još funkcionalnijim, ali da je situacija daleko od zadovoljavajuće.

Od bitnih projekata za građane Sarajeva, Konaković je naglasio i rekonstrukciju svih tramvajskih stajališta, čime se oživljava javno-privatno partnerstvo, koje je atrofiralo u Sarajevskom kantonu.

"Većinu tramvajskih stajališta planiramo zatvoriti te ugraditi sistem najave dolaska tramvaja. Planiramo i prodavati mjesta za marketinško oglašavanje, što je također investicija u saradnji s privatnim sektorom", pojasnio je.

Govoreći o smanjenju cijena gasa u Sarajevskom kantonu, Konaković je kazao da će se to desiti čim BH-Gas službeno i formalno donese službenu odluku.

"Pokazalo se da je korekcija cijena u Toplanama bila opravdana, jer kad je u BH-Gasu padala cijena, izbalansirali smo cijenu grijanja, jer zbog duga Toplana niko nije mogao servisirati dug prema ruskom dobavljaču", pojasnio je.

Ističe da je gas preskup te da očekuje smanjenje cijene u vrlo kratkom roku.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 1

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...