NOVOSTI NA DRUŠTVENOJ MREŽI: Instagram će ukinuti kronološki prikaz objava

Uskoro će prikaz objava na njihovoj mreži biti reorganiziran, pa će se pri vrhu zaslona prikazivati slike za koje algoritam bude smatrao da su za korisnika najvažnije

• HiTec

• 17. Mar. 2016  17. Mar. 2016

• 0

Korištenje algoritama koji odlučuju o važnosti pojedine objave, te u konačnici oblikuju izgled vremenske crte, nešto je što Facebook radi od samih svojih početaka. Nedavno je sa sličnom praksom eksperimentirati počeo i Twitter, pa ni tamo više korisnik ne može biti siguran da uvijek ima kronološki prikaz svih objava svojih prijatelja. Sada se tom trendu priključuje i Facebookova mreža za dijeljenje slika, Instagram.

Kako su jučer objavili, prosječni Instagramer propusti oko 70% svega što mu se na vremenskoj crti prikazuje. Zbog brojnosti objavljenih slika sve je teže biti u toku s njima, pa kronološki način prikaza treba zamijeniti nečim učinkovitijim – smatraju u Instagramu.

Uskoro će prikaz objava na njihovoj mreži biti reorganiziran, pa će se pri vrhu zaslona prikazivati slike za koje algoritam bude smatrao da su za korisnika najvažnije. Određivat će se to po broju lajkova, međusobnom odnosu korisnika, vremenu objave i slično. Promjena slijedi u narednim mjesecima, a iz Instagrama obećavaju da će uvažavati povratne informacije svojih korisnika što se tiče podešavanja algoritma.

(bug hr/SB)