HIBRIDNI AUTOMOBILI BUDUĆNOSTI: Istraživanje što ćemo u budućnosti voziti cestama

Odavno je poznato kako hibridnim automobilima pripada bliska budućnost. Istu tvdnju imaju i u britanskoj tvrtki LMC Automotiv koja se bavi istraživanjem automobilskog tržišta

  • Auto

  • 17. Mar. 2016  17. Mar. 2016

  • 0

Prema prognozama objavljenim iz te kuće, prodaja hibridnih i plug-in hibridnih automobila utrostručiće se u naredne tri godine, na više od 750.000 prodatih primjeraka godišnje.

Do tog zaključka došli su na osnovu povećane potražnje za takvim tipom vozila, a samo u prošloj godini kupovina automobila na alternativni pogon se povećala za 22 posto u odnosu na 2014. godinu.

 

Najbolji rezultat, prema tom istraživanju, imaju plug-in hibridni automobili, čija je potražnja porasla za čak 163 posto, te je u protekloj godini u svijetu prodaja uvećana za gotovo 100 tisuća vozila. Također i prema drugim sličnim istraživanjima ni prodaja hibridnih vozila ne zaostaje puno za plug-inima, a vodeća tvrtka u svijetu je i dalje Toyota, koja je samo u Europi prošle godine, skupa sa Lexusovim modelima prodala ukupno 209 tisuća hibrida.

 

Najprodavaniji hibrid na europskom automobilskom tržištu je Toyota auris sa više od 75 tisuća prodanih vozila, a sve bliže mu je „mlađi brat“ Yaris sa ukupno 69.000 prodatih jedinica, uz rast potražnje od 22 posto.

 

Na ljestvi slijedi pet modela iz portfelja Toyota-Lexux, a tek na osmoj poziciji po prodaji hibridnih vozila nalazi se Mercedesova hibridna C-klasa sa 4.587 prodanih vozila. U europskom top 10 još su dva Peugeota, modeli 508 i 3008.

 

Na Starom kontinentu među plug-in hibridnim vozilima prvo mjesto zauzima japanski Mitshubishi Outlander koji je zabilježio rast prodaje od 57 posto u prošloj godini, s prodanih 37 tisuća primjeraka, a prate ga Volkswagen Golf GTE sa 17.300 i Audi A3 E-Tron sa 11.900 prodanih primjeraka.

 

LMC Automotiv predviđa kako će u skoroj budućnosti porasti potražnja za malim i mikro hibridnim vozilima. Predviđa se porast prodaje vozila sa ugrađenim malim baterijama u kombinaciji sa štedljivim motorima. U utrku iduće godine uključuje se i Renault koji je za iduću godinu najavio izlazak na tržište hibridnog Meganea, koji bi u kombinaciji sa dizelskim agregatom emisiju ugljičnog dioksida smanjio na 76 grama po pređenom kilometru, što je za 20 grama manje od tolerirane emisije propisane svim proizvođačima novih vozila do 2020. godine prema propisima Europske agencije za zaštitu životne sredine.(SB)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...