HAJ'MO NA HAGRA: 3 razloga zbog kojih ćete se opet zaljubiti u grah

Vrijeme je da o grahu počnete misliti malo šire - iz jednog drugog ugla, ugla u kojem ćete pokazati da ste postali svjesni da je baš grah stvarno pravi dragulj iz prirode

  • Gastro

  • 08. Nov. 2016  01. Dec. 2016

  • 0

Zbog onih poznatih nuspojava, grah baš i ne spada u omiljene namirnice ma gotovo nikoga.

Grah je zdrav, znamo to svi, ali pretjerano napuhava, stvara plinove čudnovatog mirisa i zbog toga ga čak i ljudi na dijeti izbjegavaju. A ne bi smjeli.

Posebno ne ljudi na dijeti i oni koji se žele hraniti zdravo i uravnoteženo. U pokušaju da to promijenimo donosimo vam priču o grahu i o tome zašto je grah zapravo pravi dragulj prirode.

Ako ćete pratiti naputke i shvatiti ovu priču za ozbiljno, tada ćete shvatiti i da postoji bezbroj načina s kojima grah neće biti toliko "plinovit", a sigurno će vam pružiti baš ono što od super hrane tražite.

Aposlutna prednost graha kao i svih ostalih grahorica je količina vlakana koja se u njima kriju.

No, vlakna iz graha imaju posebnu moć da superiorno potaknu metabolizam na rad, a usput vam daju zaista dugotrajan osjećaj sitosti.

To je ujedno i jedan od glavnih zadataka dobrog obroka jer vas glad neće tjerati na prejedanje, a ono što je kod graha odlično jest do da ga zaista možete dodati u svašta.

Ako baš ne volite njegov okus, dodajte ga pomalo. Možete ga staviti čak i u smoothie i sigurno ga nećete ni osjetiti.

Možete ga dodati u juhe, zapeći s jajima, jesti s tjesteninom, ma čak i staviti na zdraviju varijantu pizze...

Grah nije namijenjen samo veganima i vegetarijancima, kojima jako dobro dođe ta doza vlakana, ali i proteina, pa je zato stvarno dobra namirnica za sve.

Mnogima je, ustvari, nepoznata činjenica da je baš grah odličan izvor proteina, ugljikohidrata niskog glikemijskog indeksa i vlakana, a na samo 20 grama graha vaš će organizam dobiti čak 6,8 grama proteina.

Zvuči savršeno i za one koji rade na izgradnji mišića, ali i sve ostale koji od obroka traže dovoljno energije i sitosti kako ne bi već uskoro morali posezati za dodatnim kalorijama.

A sam grah, znajte, nema ni puno masti - tek oko 0,6 grama na 20 grama graha - i da ne zaboravimo, grah je bogat i dodatnim nutrijentima - folatima, manganom, željezom, fosforom, bakrom i kalijem.

A kombinacije u kojima si ga možete „složiti“ zaista su brojne, s obzirom da se sam okus graha dobro stapa i sa slanim, ali i sa slatkastim jelima, a možete ga jesti cijelog ili čak od njega napraviti i ukusan umak kao dodatak zdravom obroku.

Nije li svakom ko želi skinuti višak kilograma najbolji savjet da jedu niskokalorične i nutritivno bogate namirnice? Grah je i jedno i drugo, ali i treće.

Vrijeme je da o grahu počnete misliti malo šire - iz jednog drugog ugla, ugla u kojem ćete pokazati da ste postali svjesni da je baš grah stvarno pravi dragulj iz prirode.

(Index.hr)

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...