PRAKTIČNI SAVJETI: Ovo su navike koje morate usvojiti, kako biste ubrzali metabolizam...

Ako želite dobro svom zdravlju i ako vam je cilj izgubiti višak kilograma, prva stvar na koju treba da obratiti pažnju jeste vaš metabolizam...

  • Zdravlje

  • 28. Nov. 2016  28. Nov. 2016

  • 0

Jer, disfunkcije metabolizma pored brojnih drugih tegoba uzrokuju i višak kilograma.

Ako počnete s primjenom ovih navika, vaš metabolizam bi se morao ubrzati, a to će pomoći vašem cjelokupnom zdravlju.

Sporija konzumacija hrane i redovni obroci

Kako biste postigli ravnotežu i spriječili sebe u prejedanju, stručnjaci savjetuju da jednostavno usporite dok konzumirate hranu, a na ovaj način metabolizam će raditi brže. Naše tijelo očekuje hranu u određeno vrijeme i na taj način raspoređuje energiju. Ako je vaš raspored obroka neredovan, tijelo pohranjuje energiju umjesto da je koristi. Manji obroci svaka 3 do 4 sata mogu pomoći vašem tijelu u pravilnoj raspodjeli energije.

Pojačajte fizičku aktivnost

Bilo koja vrsta fizičke aktivnosti, trčanje, hodanje, ples ili vježbanje u teretani, pridonosi ubrzanju metabolizma. Vježbe snage su najbolje za sagorijevanje masti, jer podstiču brži rast mišićnog tkiva. Naši mišići zahtijevaju energiju čak i u stanju mirovanja.

Zeleni čaj

Ova čaj još uvijek drži vodeću poziciju napitka za ubrzavanje metabolizma, i to zahvaljujući obilju antioksidansa koje sadrži. Uz redovno vježbanje i konzumiranje najmanje dvije šoljice zelenog čaja dnevno, ne samo da tijelo ubrzano radi nego se i količina nakupljenih masnoća smanjuje.

Unosite dovoljno tečnosti

Dovoljan unos tečnosti ubrzava metabolizam. Kada vaše tijelo osjeti da nema dovoljno vode, troši manje kalorija. U tim trenucima jetra se usmjerava na obnavljanje zaliha vode i ne obraća pažnju na sagorijevanje masti.

Ne izbacujte ugljene hidrate

Dijete u kojima se u potpunosti isključuju ugljeni hidrati iz ishrane nisu dobre. Da bi se hormon sreće (serotonin) pravilno sintetizovao, potrebni su mu ugljeni hidrati. Nedostatak istih može imati negativan uticaj na moždane aktivnosti, što izaziva stres. Izbacivanjem ugljenih hidrata izgubićete na težini, ali to neće biti gubitak masnoće nego tečnosti.

Rano buđenje, izbacivanje grickalica, konzumacija jodirane soli su takođe prakse koje bi trebalo da primijenite.

I na kraju, eliminišite stres iz svog života. Stres nam na mnogo načina šteti zdravlju, a u prvom redu zbog stresa nam štitnjača slabije radi, što opet usporava metabolizam i dovodi do debljanja.

(B92/SB)

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...