IL' JE C, ILI B2, B3, B9: Ovo je 7 znakova da vam nešto važno nedostaje u tijelu

Stručnjaci kažu da bismo prehranom trebali dobivati sve važne tvari za normalno funkcioniranje organizma, ali teorija je jedno, a praksa drugo - često se hranimo neuravnoteženo, dajući prednost pecivima i slatkišima, a ne voću i povrću...

  • Zdravlje

  • 19. Mar. 2017  19. Mar. 2017

  • 0

No, organizam će jasno i glasno dati do znanja da mu se to ne sviđa. Ovo su upozorenja da vam je potrebno više hranjivih tvari

 

Krhka kosa i nokti

 

Možda vam nedostaje biotin, koji se nalazi u cjelovitim žitaricama, jajima, mliječnim proizvodima, orašastim plodovima te namirnicama bogatim proteinima, kao što su losos i piletina. Na manjak biotina mogu ukazivati i problemi s kožom: iritacije, ljuštenje, upale. 


2. Probavne tegobe

 

Ako vas muči konstipacija (zatvor) ili pak proljev i mučnina, a sigurni ste da nije u pitanju pokvarena hrana ili crijevna viroza, možda vašem tijelu treba više niacina odnosno vitamina B3 koji je važan za detoksikaciju. Vitamina B3 ima u mesu, ribi, jajima, orašastim plodovima, zelenom povrću i cjelovitim žitaricama. 

 

3. Trudnoća 

 

U trudnoći se preporučuje više folne kiseline (vitamin B9) nego inače zato što je folna kiselina izuzetno važna za pravilan razvoj djeteta. Najbolji su izvori folne kiseline tamnozeleno lisnato povrće poput špinata, kupusnjače poput brokule i raštike, te mahunarke. 

 

4. Modrice

 

Ako vam se na koži neuobičajeno lako stvaraju modrice, možda vam nedostaje vitamina C koji je, osim što je poznati zaštitnik imuniteta, važan za čvrstoću i elastičnost krvnih žila. Najviše ga ima u citrusnom i bobičastom voću, šipku, kiviju, jagodama, papaji, ananasu.


5. Krvave oči 

 

Pucanje žilica u očima može ukazivati na manjak vitamina B2 (riboflavina) koji je nužan za vid, rast i stvaranje energije. Najviše ga ima u mliječnim proizvodima, jajima, mesu, ribi, zelenom lisnatom povrću, cjelovitim žitaricama i orašastim plodovima. 

6. Trnci i ukočenost

 

Ovo je znak da vam možda nedostaje kalcija koji je važan za rad mišićnog i živčanog sustava, krvni tlak te čvrstoću kostiju i zubi. Najbolji su izvori kalcija mliječni proizvodi, zeleno lisnato povrće, orašasti plodovi, naranče, zob i srdele. 

7. Grčevi u nogama

 

Ovo je jedan od tipičnih simptoma manjka magnezija koji ima čak 300-tinjak funkcija u organizmu, uključujući to da omogućuje normalan rad mišića. Magnezija ima u zelenom lisnatom povrću, orašastim plodovima, mahunarkama, cjelovitim žitaricama i ribi.

 

(Zadovoljna)   

 

 

 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...