ŽELITE SMRŠAVITI, ODMAH I SAD: Izbjegavajte ove namirnice, iznenadićete se rezultatima

Ukoliko imate višak kilograma i nemate rješenja kako doći do savršene linije, ovo su mogući uzročnici vašeg debljanja

  • Zdravlje

  • 22. Mar. 2017  22. Mar. 2017

  • 0

Maslinovo ulje

Maslinovo ulje je zdrava alternativa drugim masnoćama, no prije kupovine svakako pročitajte deklaraciju.

Iako je zdravo, maslinovo ulje koristite u ograničenim količinama jer ipak sadrži mnoštvo kalorija.

 

Omega 3 masne kiseline

 

Neki jogurti, mlijeko, jaja, žitarice i druge namirnice, sadrže dodane omega 3 masne kiseline, no i dalje ne sadržavaju visoke koncentracije EPA i DHA koje štite srce.

Radije pojedite 170 g lososa. On sadrži 100 puta više omega 3 masnih kiselina nego jogurt.

 

Ledeni čaj

Antioksidansi u ledenom čaju nisu prisutni u količini koju imaju nezaslađeni prirodni čajevi. U 590 ml ledenog čaja ima oko 200 kalorija i 29 g šećera.

 

Umjesto kupovnog ledenog čaja, napravite domaću i zdravu verziju. Skuhajte omiljeni čaj, zasladite medom i dodajte malo citrusnog voća.

 

Kokice iz mikrovalne

Ove popularne grickalice nisu nimalo bezazlene kada je riječ o kalorijama. Jedno pakiranje kokica za mikrovalnu sadrži oko 9 grama masti.

Odabirite kokice s manjim udjelom masnoće.

 

Zelena salata

Ova popularna salata ne sadrži puno vitamina i nije primamljivog okusa. Zbog toga ju često obogaćujemo raznim kaloričnim preljevima.

U zelenu salatu dodajte malo špinata ili rikole. Prelijte s malo maslinovog ulja, balzamičnog octa i žlicom parmezana ili feta sira.

 

Salata od kupusa

Kupus je niskokaloričan, no salata od kupusa može biti prava kalorijska bomba. U jednom popularnom restoranu, 130 g salate od kupusa sadržavalo je čak 260 kalorija i 21 g masti.

 

Salatu od kupusa začinite s nekoliko kapi maslinovog ulja i par kapi soka od limuna. Po želji prelijte s nemasnim jogurtom.

 

Čips od banane

Samo 28 grama sadrži 145 kalorija, 9 grama masti i 8 grama zasićenih masti, otprilike isto kao hamburger iz restorana brze hrane.

 

Radije jedite svježe banane koje sadrže vlakna, ne sadrže masnoće i imaju manje od 100 kalorija.

 

(Centarzdravlja/SB)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...