OD OVOGA SE SIGURNO NEĆETE UDEBLJATI: Napravite domaće zdrave grickalice bogate vitaminima

Slane grickalice od slanutka su idealan snack kada vas uhvati želja za grickanjem

  • Gastro

  • 07. Apr. 2017  07. Apr. 2017

  • 0

Slanutak je bogat vitaminima A, B1, B2, B3, C, D i E. Također sadrži željezo, fosfor, cink, mangan, kalij, kalcij i magnezij. Ima veliki udio vlakana i proteina, te je dobar za probavu. Zbog svoje kremaste strukture i orašastog okusa, slanutak je odličan za pripremu namaza poput humusa.

Sastojci:

250 g suhoh slanutka

1 žlica maslinovog ulja

1/2 žličice morske soli

1 žličica kajenskog papra

začini po želji (kumin, chili, curry)

Priprema:

Slanutak namačite preko noći u mlakoj vodi

Kuhajte ga dok ne omekša

Pećnicu zagrijte na 200°C

Dobro ocijedite i osušite slanutak

Premjestite ga u zdjelu i dodajte maslinovo ulje, sol i ostale začine po želji

Rasporedite slanutak na pleh sa papirom za pečenje u jednom sloju

Pecite oko 30 minuta ili dok ne dobiju zlatnu boju i postanu hrskavi

SAVJET: Nekoliko puta tokom pečenja okrenite slanutak kako se ne bi previše zapeklo.

(Kiwi/SB)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...