FANTASTIČNI „GOSPODIN“ OPEL: Ovo je Grandlad X, perjanica flote prestižnog segmenta (FOTO)

Tehnički blizanac Peugeota 3008, Opel Grandland X koji plijeni stasitim izgledom i nizom naprednih tehnologija za udobnost i sigurnost bit će predstavljen na jesen, na Salonu automobila u Frankfurtu kada će biti poznata i gama motora

  • Auto

  • 20. Apr. 2017  20. Apr. 2017

  • 0

Opelova ofenziva u crossover niši ne jenjava, dapače, danas su pokazane prve fotografije novog modela pod imenom Grandland X. Riječ je već o trećem takvom modelu iz Rüsselsheima koji će se naći u ponudi, a dimenzijama i ponudom prostora smješta se iznad postojećih modela Mokka X te potpuno novog modela Crossland X koji će do ljeta doživjeti komercijalizaciju na europskim tržištima. Dakle, Nijemci su, sada pod skutama francuskog PSA koncerna, više nego odlučni da efektno i snažno zaigraju u ovom već godinama sve popularnijem automobilskom segmentu.

 

Novi Grandland X koji će premijerno biti predstavljen na Salonu automobila u Frankfurtu ove jeseni dug je 4477 mm, širok 1844 mm i visok 1636 mm, a privlačna karoserija istovremeno zrači robusnim te sportskim dojmom. U kabini je osiguran smještaj za pet putnika zahvaljujući međuosovinskom razmaku od 267 cm, ali i svu njihovu prtljagu zahvaljujući prtljažniku obujma 514 litara, koji preklapanjem stražnje klupe može porasti do 1652 litre.

 

U Opelu ističu da Grandland X donosi sigurnu vožnju cijele godine i na svim podlogama, za što je zaslužna elektronička kontrola držanja podloge koja u kombinaciji s odgovarajućim gumama osigurava stabilnost u raznim situacijama. Vozač može birati između pet načina vožnje (Grip Control), a sustav zatim prilagođava raspodjelu okretnog momenta na prednjoj osovini i omogućava proklizavanje kotača, ako je potrebno, a uz automatski mjenjač i prilagođava prijelaze u među stupnjevima prijenosa i odaziv na gas.

 

Time se osigurava najbolje držanje podloge i stabilno upravljanje bez obzira na to vozi li Grandland X po snijegu, blatu, pijesku ili na mokrim površinama. Premda još nema informacija o motorima, za pretpostaviti je kako je riječ o gami dobro poznatih 1,6-litrenih turbo benzinaca i dizelaša. S obzirom na to da je spomenuti model Crossland X iz crossoverskog B-segmenta postavljen na platformu nadolazeće generacije Peugeota 2008 i Citroena C3 Picasso, Grandland X koji na suparnike poput Mazde CX-5, VW Tiguana ili Renaulta Kadjara cilja u crossover C-segmentu, postavljen je na platformu aktualnog Europskog automobila godine Peugeota 3008.

 

Ono na što u Opelu više pridaju puno pažnje kod Grandlanda X jest čitav niz vrhunskih tehnologija i modernih pomoćnih sustava koje pridonose udobnosti i sigurnosti. A to su, prilagodljivi tempomat s prepoznavanjem pješaka i automatsko kočenje u nuždi, upozorenje na umornog vozača, napredna pomoć pri parkiranju i kamera koja pokriva 360 stupnjeva, ergonomska sjedala s AGR-ovim certifikatom, grijani upravljač, grijanje prednjih i stražnjih sjedala i poklopac prtljažnika koji se otvara jednostavnim pokretom stopala osiguravaju vrhunsku udobnost.

 

Na način tipičan za Opel vozači Grandlanda X i njihovi putnici moći će uživati u vrhunskim mogućnostima povezivanja uz najnoviju generaciju sustava IntelliLink i osobnim pomoćnikom za povezivanje i usluge Opel OnStar, koji sada obuhvaća nove usluge kao što su rezervacija hotelskih soba i traženje parkirnog mjesta. Moguće je bežično punjenje pametnih telefona putem induktivnog punjenja.

 

Opel je još jednom ispunio očekivanja koja su mu nametnuta zbog vodeće uloge u tehnologiji svjetala i opremio Grandland X blještavim svjetlima za vožnju zahvaljujući prilagodljivim prednjim LED (AFL LED) svjetlima. Funkcije kao što su svjetlo u zavojima, pomoć pri korištenju dugih svjetala i automatsko podešavanje jamče optimalno osvjetljenje ceste ispred, osiguravajući užitak u vožnji čak i kad je mračno. Nema sumnje, po zasad viđenom i dostupnim informacijama u Opelu su pripremili zanimljiv i napredan crossoverski model koji bi mogao zadati dosta glavobolja već etabliranim modelima na tržištu.

 

(Autoklub/SB)

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...