RECITE NE DEBLJANJU: Grickalice koje slobodno možete jesti i naveče

Činjenica da se lako debljate nema toliko veze s time da jedete nakon 20 sati naveče, nego s time šta tačno jedete

  • Gastro

  • 14. Maj 2017  14. Maj 2017

  • 0

Izborom pravilne prehrane naveče možete postići i brojne pozitivne učinke. Postoji hrana koja će vam lakše pomoći spavati te unos namirnica sa niskim udjelom ugljikohidrata pomaže regulirati razinu šećera u krvi.

Zato vam donosimo 7 namirnica koje će vas naveče nahraniti, a drugi dan vaga neće pokazivati porast kilograma.

  1. Krema od manga i kokosa

Ko ne voli hladni i kremasti desert? Nažalost, većina zamrznutih slastica pohranjenih u trgovinama ima dodatne kalorije i šećere. Izmiksajte mango i dodajte ga u kokosovo mlijeko te zamrznite. Ovaj desert će oduševiti i vaše prijatelje.

  1. Tamna čokolada

Čokolada se često smatra kao zabranjena hrana, ali nisu sve čokolade jednake. Postoje razlike između prosječne čokolade pune šećera i tamne čokolade bogate kakaom. Tamna čokolada ne sadrži dodane šećere, a istraživanja su pokazala kako regulira krvni tlak, suzbija upale i poboljšava raspoloženje. Koristite onu sa 70 i više posto kakaa.

  1. Pistacije

Budući da se plod nalazi u ljusci to usporava unos namirnice. Što sporije jedete manje kalorija unosite. Bogate su vlaknima, vitaminima B skupine, nezasićenim masnim kiselinama i biljnim sterolima.

  1. Sjemenke bundeve

Ove sjemenke sadrže 50 posto potrebne dnevne količine unosa magnezija, koji vam pomaže opustiti se pa ćete od ovih sjemenki bolje i ugodnije spavati. Pečene sjemenke su slane pa ujedno utaže želju za slanim čipsevima predveče.

  1. Toplo mlijeko i med

Mlijeko sadrži triptofan koji povećava serotonin, hormon zaslužan za dobar san. Med dodajte u mlijeko kako biste povećali sadržaj slatkoga u svojoj slastici.

  1. Smrznute borovnice

Zamrznute i slatke borovnice odlično su osvježenje na kraju dana. One su bogate antioksidansima, a dobre za funkcioniranje mozga i zdravlje srca.

  1. Čips od kelja

Čips pruža slane hrskave zalogaje, jednake običnom čipsu, a zdrave. Kelj je bogat vitaminima A, B, i C te antioksidansima i mineralima. Nasjeckajte kelj na ploške i lagano pecite u pećnici dok ne listovi ne postanu hrskavi.

(SB/Buka/Abc portal)

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...