11 MALIH KORAKA: Preporuke stručnjaka za zdraviji život

Sitne promjene u rutini mogu poboljšati vaše zdravstveno stanje

  • Zdravlje

  • 20. Jul. 2017  20. Jul. 2017

  • 0

Nije nužno da baš svaku minutu svog života posvetite zdravlju. Nekad i jedna minuta može biti dovoljna. Potrebna je samo želja i ustrajnost u mijenjanju starih i usvajanju novih navika. Evo nekoliko sitnih promjena koje mogu vaš život učiniti ljepšim, zdravijim i ugodnijim:

 

Mažite kremu za sunčanje i na uši

Nonmelanom, kožni kancer koji se pojavljuje na uhu sve je češći. Vrlo je agresivan tip tumora, može se razviti u samom uhu. Premda nije smrtonosan, valja djelovati preventivno da se ne bi pojavio.

 

Obogatite svoj frape

Dok većina miksa kurkurmu u svoj frape, vi pokušajte sa korijandarom. Ova biljka sadrži mješavinu ulja koja djeluju umirujuće na crijeva. Oslobađa nadutosti i napetosti u trbuhu. Preporučuje se četvrtina žličice u jednom frapeu.

 

Započnite nešto novo

Zapitajte se koje biste korake mogli poduzeti u postizanju svojih ciljeva. Recimo da želite više vježbati. Možete instalirati aplikaciju za mjerenje potrošenih kalorija, pozvati prijatelja na zajedničko trčanje. Prvi korak je najteži i stoga najvažniji.

 

Čistite zube koncem

Uz pranje zubi dva puta dnevno i posjet zubaru barem dvaput godišnje, vrlo je korisno svakodnevno čistiti zube koncem. Na ovaj način uklanjaju se bakterije te se smanjuje rizik od bolesti desni. Dokazano je čak da praksa čišćenja zuba koncem produljuje životni vijek.

 

Pravite korisne pauze

Kad vam se pojavi želja za čokoladom ili perecima, zastanite dragocjenih 25 sekundi. Možda se za to vrijeme predomislite i odlučite na zdrav obrok. Orasi su primjerice sjajan izbor za međuobrok, a dokazano umanjuju rizik od dijabetesa, kancera i srčanih bolesti.

 

Radite „izdržaj“

Ova vježba je sve popularnija, odlično nadomješta trbušnjake i učvršćuje donji dio leđa i kompletnu kralježnicu. Počnite sa 20 sekundi i postupno napredujte do minute.

 

Odradite vježbu istezanja

Odličan način da se oslobodite stresa je neka od vježbi kojima rastežete cijelo tijelo. Ne zahtijeva više od nekoliko minuta, a od značajne je koristi.

 

Zavirite u šolju..

Da, nije baš najugodnije ali može biti indikativno. Utvrđeno je da tamnožuta boja urina ukazuje na nedostatak vode. Crvenkasta boja može ukazivati na infekciju urinarnog trakta ili neku drugu bolest, te je u tom slučaju pametno otići doktoru.

Tvrda stolica ukazuje na konstipaciju, a rješenje je u konzumiranju barem 25 grama vlakana dnevno.

U slučaju previše vodenaste stolice također je preporučljivo posjetiti doktora.

 

Sjedite uspravno

Pogrbljen položaj pri sjedenju utječe negativno na raspoloženje. Uspravan stav, s druge strane, povećava entuzijazam i smanjuje osjećaj umora. Neka istraživanja potvrđuju da uspravan položaj kralježnice povećava moždanu aktivnost.

 

Dišite pravilno

Kada stvari krenu u pogrešnom smjeru, uzmite malo vremena za duboko, sporo disanje. Tako smanjujete brzinu otkucaja srca, krvni pritisak, te šaljete signal ostatku tijela da se opusti.

 

Koristite novi ručnik

Kuhinjski ručnici su sjajno utočište za različite vrste bakterija. Stoga, mijenjajte krpu svaki dan.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...