ADRENALINSKO LUDILO NA KOTAČIMA: Najnoviji Mercedesov terenac E klase jednostavno se ne da opisati (FOTO)

Inženjer dizajna Jurgen Eberle ljubitelj je vožnje izvan asfalta, a kao inspiracija za ekstremni Mercedes E-klase poslužio mu je jednako ekstremni G500 4x4

  • Auto

  • 25. Jul. 2017  25. Jul. 2017

  • 0

Ideja vodilja za njega i tim inženjera koji su mu se pridružili bila je vidjeti može li se sličan ovjes ugraditi u E-klasu All-Terrain umjesto njezinog multilinka. Realizacija je trajala nekoliko mjeseci, a tijekom tog razdoblja Eberleu i njegovom timu ambicije su rasle, ideje dolazile, a E-klasa postajala je sve moćnija.

 

Rezultat je E-klasa All-Terrain s više nego dvostruko većim razmakom od tla - 420 mm umjesto 160 mm, a dubina vode koju može savladati je punih pola metra. Standardni All-Terrain snalazi se do 280 mm. Najuočljivija stvar na automobilu svakako su 20-colni kotači posuđeni s R-klase koji su obuveni u terenske gume 285/50 R20.

 

Kako bi ih smjestili na 3D printeru su izrađena proširenja blatobrana koja su automobil proširila za čak 200 mm. Standardna gumena i plastična uporišta ovjesa zamijenjena su sportskim Uniball ležajevima, a Eberle je zamolio prijatelja iz AMG-a da modificira geometriju pogonskih osovina u skladu s doradama. Pod prednjim poklopcem ostao je standardni turbodizelaš od 194 KS u kombinaciji s automatskim mjenjačem s devet stupnjeva.

 

"Ključni faktor bila je mreža", kaže Eberle, "na svakom području na kojem sam trebao pomoć pronašao sam kolege koji su mi pomogli brzo i bez puno papirologije." E-klasa All-Terrain 4x42 privukla je pažnju i divljenje glavnog inženjera E-klase Michaela Kelza koji kaže: "Ideja me zainteresirala od samog početka, a prvi testovi u našem centru u Immendingenu pokazuju kako ima obećavajuće terenske sposobnosti."

 

(SB/Autozona)

 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...