KOLIKO SE OTUĐUJEMO OD SAMIH SEBE: Pogledajte koje su najpopularnije društvene mreže na svijetu, i koliko ih ljudi u svijetu koristi 

Tvrtke Hootsuite i We Are Social provele su istraživanje o fenomenu društvenih mreža u smislu rasprostranjenosti istih među korisnicima

  • HiTec

  • 09. Avg. 2017  09. Avg. 2017

  • 0

Spominje se rekord iz drugog kvartala ove godine kada su društvene mreže svakog dana u prosjeku dobivale 1 milijun novih korisnika

 

Od 7,5 milijardi stanovnika naše planete njih 3,8 milijardi ima mogućnost spajanja na internet, a od toga njih 3 milijarde se može smatrati aktivnim korisnicima društvenih mreža (ukupna rasprostranjenost od 40%). Od navedene 3 milijarde korisnika društvenih mreža njih 2,8 milijardi koristi najpopularnije mobilne mreže putem svojih mobilnih uređaja. 

 

Baš u drugom kvartalu ove godine porastao je broj korisnika koji imaju mogućnost pristupanja internetu (za 2%), kao i korisnika koji svakodnevno koriste društvene mreže (4% ili 121 milijuna korisnika). 

 

Vodeća svjetska društvena mreža je, bez nekih većih iznenađenja, Facebook, s više od 2 milijarde mjesečno aktivnih korisnika. Na drugom mjestu nalazi se Googleov YouTube s 1,5 milijardi mjesečno aktivnih korisnika, a potom slijede WhatsApp Messenger (svaki s 1,2 milijardi korisnika). 

 

Oko 87% korisnika na Facebook se spaja putem svojih mobilnih uređaja, 59% ih Facebook posjećuje svaki dan, a 56% korisnika najveće društvene mreže su muškarci. 

 

Na kraju valja spomenuti i podatak kako prije spomenute 3 milijarde korisnika društvenih mreža predstavlja brojku koja je veća od broja stanovnika SAD-a, Indije i Kine zajedno. 

 

(SB/Bug.hr)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...