DVADESET VELIČANSTVENIH: Ovo su bili najbolji kabrioleti ovog ljeta (FOTO)

Kabrioleti, spideri, roadsteri – kako god ih nazvali, automobili bez krova stvoreni su za vožnju dobrom stranom života. Ipak, potražnja za kabrioletima na svjetskom tržištu nije velika i to se odrazilo na ponudu novih modela – većinom je riječ o skupim, luksuznim i sportskim automobilima

  • Auto

  • 27. Avg. 2017  27. Avg. 2017

  • 0

AUDI R8 V10 SPYDER PLUS, osim s jako dugačkim imenom, došao je s V10 motorom od 5,2 litre i 610 KS, 560 Nm, pogonom na sve kotače i mjenjačem od sedam stupnjeva, kao i njegov rođak sa znakom bika na nosu, Huracan LP610-4 Spyder. Maksimalna je brzina 328 km/h, ubrzanje 3,3 s, a masa s tekućinama 1695 kg. Naravno, sklopivi je krov mekane izvedbe i nestaje za 20 s.

 

PORSCHE 911 TURBO S CABRIOLET, najsnažnija je izvedba legendarnog njemačkog sportaša s maksimalnom brzinom od 330 km/h, ubrzanjem od 3,0 s i 580 KS iz 3,8-litrenog turbo bokser šestaka, zapakiranog ispod stražnjeg spojlera i platnenog krova. Trik za kraj je pomoćno upravljanje stražnjim kotačima.

 

MERCEDES-BENZ S-KLASA CABRIOLET prvi je tvornički kabriolet još od 1971. U najjačoj izvedbi imenu dodaje oznaku 'S 63 4MATIC’, razvija 585 KS iz 5,5-litrenog V8 biturbo motora, 900 Nm i ubrzanje od 3,9 s. Sloj butila u krovu, uz napredno usmjeravanje zraka, pomaže u smanjivanju buke vjetra u kabini.

 

MASERATI GRANCABRIO SPORT talijanski je ljepotan s četiri sjedala, V8 motorom od 4,7 l, 460 KS i 520 Nm. Maksimalnih 285 km/h i ubrzanje od 5,0 s postiže zahvaljujući šesterostupanjskom automatskom mjenjaču i pogonu samo na stražnje kotače, baš kao i Maserati GranTurismo, brat s tvrdim krovom.

 

RANGE ROVER EVOQUE CONVERTIBLE kombinacija je SUV-a i kabrioleta, uz sve terenske sposobnosti Land Rover automobila. Najsnažniji je motor dvolitarski benzinac s 240 KS, automatskim mjenjačem od 9 stupnjeva, ubrzanjem od 7,8 s i brzinom od 180 km/h. Platneni se krov potpuno skriva za samo 18 s.

 

BMW 4 CABRIO doseže 326 KS i 450 Nm u modelu 440i, najsnažnijoj izvedbi bez slova ‘M’, s trolitrenim benzinskim šestakom, automatskim mjenjačem s 8 stupnjeva i xDrive pogonom na sve kotače. U naprtnjači nosi metalni sklopivi krov koji značajno pridonosi masi od 1925 kg. Ubrzanje je ipak 5,4 s.

 

MERCEDES-BENZ C-KLASA CABRIOLET za razliku od sunarodnjaka dolazi s platnenim krovom, 333 KS i 480 Nm iz 3,0 l V6 motora u modelu C 400 4MATIC, s ubrzanjem od 5,2 s i, kao kod BMW-a, krajnjom 250 km/h ograničenom brzinom. Masa je 1805 kg, mjenjač 9-stupnjski automatik, a pogon stalan na sve kotače.

 

FIAT 500C RIVA oblogama unutrašnjosti kabine od mahagonija i kože pokušava dočarati osjećaj vožnje jahtama slavnog proizvođača iz Sarnica. Iako može doći s bilo kojim motorom i u bilo kojoj izvedbi kao i ostali modeli 500, sklopivi je krov jedini ispravan način. Dolazi u posebnoj Sera Blue boji. Oživljena legenda iz Fiatove povijesti dolaze u sve više izvedbi. Najsnažniji model ‘Petstotice’, Abarth 695, sad dolazi u posebnoj, ograničenoj seriji od samo 175 kabrioleta kako bi obilježio 175 godina talijanskog graditelja jahti Riva. U posebnoj kombinaciji boja, s Akrapovič ispušnim sustavom i 1,4-litrenim turbo benzincem od 180 KS, Abarth 695 Rivale vrhunac je malih Fiatovih kabrioleta. 

 

FIAT 124 SPIDER bliski je rođak Mazde MX-5, s 1,4 litrenim MultiAir rednim četverocilindarskim turbo benzincem, 140 KS, 240 Nm i pogonom na stražnje kotače putem ručnog 6-stupanjskog mjenjača. Maksimum je 215 km/h uz 7,5 s ubrzanja. Uz opremu Lusso može doći i sa 6-stupanjskim automatikom.

 

MAZDA MX-5 u najjačoj, Revolution Top, izvedbi dolazi s dvolitrenim četverocilindarskim SkyActiv benzincem, 160 KS, 200 Nm, ubrzanjem od 7,3 s i maksimumom na 214 km/h. Uz meki krov, kožnu unutrašnjost, pogon na stražnje kotače i ručni šesterostupanjski mjenjač, masa vozila je mršavih 1080 kg. Samostalno je očuvala naslijeđe malih i okretnih sportskih dvosjeda bez krova. U svojoj četvrtoj generaciji, Mazda MX-5 donosi i različite karoserijske izvedbe.

 

FERRARI CALIFORNIA T, često potpuno zapostavljen, unatoč V8 turbo motoru s direktnim ubrizgavanjem, zapremnine 2855 ccm, 560 KS i 755Nm. Ubrzanje je 3,6 s, mjenjač sedmerostupanjski s dvostrukom spojkom, maksimalna brzina 315 km/h. Masa automobila je 1730 kg, a tvrdi krov sklapa se za samo 14 s.

 

CATERHAM SEVEN 165 povratak je korijenima malih i laganih sportaša bez krova. Iako opremljen Suzukijevim turbo trocilindrašem od 660 ccm i 80 KS, 490 kg automobila ubrzava za 6,9 s, a maksimum dostiže kod 160 km/h. Želite li grijanje kabine, morate označiti tu opciju na popisu dodatne opreme.

 

ALFA ROMEO 4C SPIDER vozački je stroj od ugljičnih vlakana, skoro kvadratnog tlocrta, s četverocilindarskim rednim 1,75-litarskim turbo motorom, 240 KS i 350 Nm. Masa je 940 kg, prijenos snage putem šesterostupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom, ubrzanje je 4,5 s, maksimalna brzina 258 km/h. Nažalost, vvisoka cijena i ekstreman pristup vožnji nisu učinili da se prodajom istakne u konkurenciji sportskih dvosjeda koju nude Porsche i Lotus.

 

PORSCHE 718 BOXSTER proizvodi drugačije zvukove, ali iste emocije kao i prije. Bokser je u snažnijoj 'S' izvedbi zapremnine 2,5 l, snage 350 KS i 420 Nm. Uz sedmerostupanjski PDK mjenjač sa Sport Chrono paketom ubrzava za 4,2 s i postiže 285 km/h. Prednji prtljažnik prima 150, a stražnji 125 l. U Porscheu su četvrtom generacijom Boxstera šesterocilindraše zamijenili turbo četverocilindrašima, smanjili obujam i povećali snagu

 

FORD MUSTANG pokušava pogoditi ukus europskih kupaca četverocilindarskim 2,3-litrenim EcoBoost turbo motorom s 310 KS, 407 Nm, neovisnim stražnjim ovjesom, platnenim krovom i sportskim kočnicama skrivenima iza 19-colnih kotača. Naravno, klasični 5,0 V8 s 426 KS još uvijek je dostupan u GT modelu. Šesta nam generacija američke legende donosi također i europske motore i europski ovjes.

 

LOTUS ELISE CUP 250 najekstremnija je izvedba ionako ekstremnog malog sportaša. Najmanja moguća masa iznosi 860 kg, a 243 KS 1,8-litrenog rednog četverocilindraša s kompresorom tjera automobil sve do 248 km/h uz ubrzanje od 4,3 s. Mjenjač je ručni sa 6 stupnjeva, s pogonom na stražnje kotače.

 

KTM X-BOW GT vjetrobranom i bočnim staklima štiti putnike na svoja dva sjedala. No performanse su još uvijek izvanredne zahvaljujući 847 kg mase, dvolitrenom rednom četverocilindrašu s 285 KS i 420 Nm. Do stotke ubrza za 4,1 s, a do nule se zaustavi za samo 32,9 m. Maksimalna je brzina 231 km/h.

 

DS 3 CABRIO zapravo nije pravi kabriolet sa svojim platnenim krovom, ali nudi užitak otvorene kabine. Zahvaljujući čvrstom okviru kabine, krov se spušta za 16 s, a ta se operacija može izvesti i pri brzini od 120 km/h. Najsnažniji je 1,6 l 4-cilindraš s 205 KS i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem.

 

BMW 2 CABRIO dolazi s tri benzinska motora, s najsnažnijim dvolitrenim turbo četverocilindrašem od 252 KS u modelu 230i. U suradnji s 350 Nm BMW ubrzava za 5,9 s, a dostiže ograničenih 250 km/h. Masa praznog vozila je 1650 kg, mjenjač 8-stupanjski Steptronic. Platneni se krov otvara do 50 km/h.

 

OPEL CASCADA posljednji je mohikanac u svojoj klasi. Na vrhu ponude stoji benzinski redni 1,6 turbo 4-cilindraš s 200 KS, 300 Nm, 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i pogonom na prednje kotače. Maksimalna brzina je 235 km/h uz ubrzanje od 8,9 s. Platneni krov može nestati za već poslovičnih 17 sekundi.

 

(SB/Autoportal)

 

 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...