IMATE PROBLEMA S VIŠKOM KILOGRAMA: Jedite ove namirnice i riješit ćete se celulita

Ukoliko ste u potrazi za hranom koja će smanjiti apetit i pomoći vam u mršavljenju, onda ste na pravom mjestu

  • Zdravlje

  • 30. Avg. 2017  30. Avg. 2017

  • 0

Ovo su namirnice koje smanjuju apetit i opskrbljuju vas potrebnom energijom. 

 

Ječam

Ječam, poznat i kao ričet, sadrži vitamine A, B5, B12, D i E, te minerale magnezij, kalij, željezo, cink i fosfor, a obiluje i nezasićenim masnim kiselinama i vlaknima. Ječam ima mnoge zdravstvene prednosti. Potiče probavu, čisti organizam, pospješuje probavu, smanjuje kolesterol i štiti srce i krvne žile.

 

Nedavna studija sa Lund University u Švedskoj je otkrila da ječam zapravo smanjuje apetit, a također smanjuje razinu šećera u krvi i rizik od dijabetesa. Ječam je lako probavljiv i sadrži mnogo topivih vlakana, što ga čini odličnom namirnicom sa smanjenje apetita. Od ove namirnice mogu se napraviti salate, juhe i variva ili može biti zamjena za rižu.

 

Crvena ljuta paprika (začin)

Znanstvenici sa Purdue University su otkrili da crvena paprika može smanjiti apetit i potaknuti potrošnju kalorija. Kapsaicin, sastojak ljute paprike, pomaže u mršavljenju i smanjenju unosa kalorija, ubrzava metabolizam te smanjuje masno tkivo, masnoće u krvi i nakupljanje masnih stanica u tijelu.

 

Nemasni proteini

Kada je riječ o kontroli apetita, nemasni proteini su vrlo važna namirnica. Istraživanje objavljeno u časopisu Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics potvrđuje da su visokokvalitetni proteini odlični za smanjenje apetita i napadaja gladi između obroka. Pileća prsa su odličan izvor proteina, pogotovo za one koji žele smršaviti. Ako ne jedete meso, obogatite svoj jelovnik mahunarkama kao što su leća, grah i slanutak, te zelenim povrćem poput špinata, kelja, brokule i graška.

 

Bademi

Već nekoliko sati nakon doručka osjećate glad, a ručak je još daleko. Šaka badema će vas zasititi do sljedećeg obroka i spriječiti prejedanje. Studija iz 2015. u European Journal of Nutrition je pratila žene koje su jele bademe kao međuobrok i žene koje nisu uopće imale međuobrok. Nakon 3 dana, žene koje su jele bademe za međuobrok osjećale su se sitije i manje su jele za ručak i večeru.

 

Losos

Konzumacija lososa može pomoći da se osjećate sitima duže vrijeme jer sadrži omega-3 masne kiseline za koje se pokazalo da povećavaju količinu hormona leptina. Leptin je hormon koji nam govori kada smo dovoljno pojeli. Prema studiji iz 2013. godine, leptin potiskuje osjećaj gladi kod ljudi koji imaju zdravu tjelesnu težinu.

 

(SB/Kiwi)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...