BACITE CIGARETE, ZAUVIJEK: Korisni savjeti za osobe koje istinski žele prestati pušiti

Ovaj je članak namijenjen onima koji su odlučili prestati pušiti sada i zauvijek. Ovdje je opisan orginalan program koji će vam pokazati kako možete zaboraviti ovu lošu naviku

  • Zdravlje

  • 01. Sep. 2017  01. Sep. 2017

  • 0

Prvenstveno vam je potrebna motivacija. Kada prestajete pušiti vrlo je važno znati razlog zbog kojeg ste to odlučili. Razlog za promjenu svog života, odnosno navika može biti briga za svoje zdravlje, ali i zdravlje vaše djece, obitelji i ostalih osoba koje volite jer zbog vašeg pušenja oni postaju pasivni pušači. Možete naći tisuću razloga za prestanak pušenja.


Zatim je bitno da maknete sve što vas podsjeća na pušenje i cigarete. Riješite se svih pepeljara, upaljača i sličnih stvari. Nemojte žaliti za tim stvarima jer ako želite prestati pušiti, one vam više nisu potrebne. Ako postoji neka stvar koja vam je jako dragocjena, dajte ju prijatelju na čuvanje. Natrag ju možete uzeti tek kada prođe neko vremena i vi budete spremni na to.

Pušenje nije samo fizička već je i psihička ovisnost. Čim prestanete pušiti, imat ćete mnogo slobodnog vremena na raspolaganju. To je u svakom slučaju pozitivna stvar. Nakon što prestanete pušiti, vašim rukama nešto će nedostajati pa da se ne vratite staroj navici, zaposlite svoje ruke. Britanski znanstvenici otkrili su da je povećana popularnost igrica na mobitelu smanjila broj pušača. Istraživanja su pokazala da igra pomaže uklanjanju stresa. Efektivna je i ne šteti zdravlju.

Novu okupaciju neće trebati samo vaše ruke, već i vaša usta. Opremite se žvakačim gumama. Čak je najbolja ideja da žvačete žvake namijenjene prestanku pušenja.

Osobe koje su prestale pušiti kažu da su se tijekom prvih mjeseci osjećali loše. Vrtoglavica, povraćanje i slabost normalne su pojave tijekom prestanka pušenja. To su znakovi oporavka i zato nemojte odustati. Korisite bilo kakve proizvode napravljene baš za osobe koje prestaju pušiti, primjerice nikotinske flastere, bombone, žvakače gume...

Uspjeli ste nekoliko dana izdržati bez cigarete, ali vas pušači oko vas podsjećaju na staru ovisnost. Ne postoji najbolji savjet kako da ne dođete u iskušenje, najbolje je da ga izbjegavate. Želja za cigaretom i kriza traje par minuta. Kada taj period prođe bit će vam lakše i, naravno, bit će vam drago što niste zapalili.

Osobe koje su prestale pušiti kažu da im je najgore i najstresnije bilo kada su izašli sa prijateljima pušačima. Pitanje je možete li sebe vidjeti kao nepušača među prijateljima pušačima? Prilagodite se tome. Promijenite svoje sjećanje, zamijenite sliku sebe kao pušača sa slikom sebe kao zdrave osobe. Koristite sposobnost kontroliranja svojih želja i osjećaja. Razmišljajte o pozitivnim stvarima koje vam donosi prestanak pušenja. Koža će vam biti manje naborana, zubi će vam biti bjelji, dah svježiji, a odjeća će vam mirisati.

Prestanak pušenja nije mala stvar. Ako ste prestali pušiti, nagradite se. Novcem koji bi potrošili na cigarete, kupite sebi nešto lijepo, nešto što volite.

Za kraj, podsjećamo vas da je najbitnije imati razlog i ciljeve prestanka pušenja. Ako ste prestali pušiti i ne želite se vratiti staroj navici, sjetite se kako je željeni cilj postignut i da vam život sada pruža mnogo više nego prije. Budite veseli, budite sretni, koristite svoje nove sposobnosti i ti osjećaji pomoći će vam da se maknete i ostanete daleko od loše stare navike.

 

 

(SB/Zena)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...