KRAJ AUTOINDUSTRIJE KOJU POZNAJEMO: Dizelaši propadaju, ovo su aduti Forda i PSA grupacije!?

Smanjenje obujma s 1560 na 1499 cm povećava učinkovitost, a vrline su pojačane dodatnim 'peglanjem'

  • Auto

  • 18. Sep. 2017  18. Sep. 2017

  • 0

Nakon što je Ford s obujma 1.6 prešao na 1.5 TDCi, tako je PSA, najprije u Peugeotu 308, uveo 1.5 HDI. Riječ je o turbodizelašu izvedenom iz 1.6 HDi, kojem je, uz zadržani hod od 88,3 mm, provrt smanjen sa 75 na 73,5 mm. Time je obujam smanjen s 1560 na 1499 ccm, a istodobno su poboljšanje performanse, jer je najsnažnija verzija sa 120 pojačana na 130 KS, uz najveći moment od 300 Nm. 

 

Novi je turbodizelaš u najsnažnijoj verziji ponudio dovoljno žestine za kompaktnu i srednju klasu, a zanemarivim emisijama dušikovih oksida i čađe pokazao da su mnogi prerano otpisali dizelske motore.  Novi 1.5 HDi je najčišći dizelaš na tržištu. klase 1.5/1.6, snage 75 do 130 KS, i momenta 230 do 300 Nm. Naime, ispuhuje samo 80 mg/km NOx-a, a čađa je tek u tragovima. Usto koristi 15 do 17 litara AdBlue na 20.000 km, dosad na 7000 - 8000 km.

 

(SB(Autoportal)

 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...