NISU NUŽNE DRASTIČNE PROMJENE: Ovo su 3 sitna detalja koja će vam pomoći pri mršavljenju

Ključ gubitka kilograma i održavanje idealne tjelesne težine su male promjene kojih ćete se lako držati

  • Zdravlje

  • 24. Sep. 2017  24. Sep. 2017

  • 0

Jedna od najvećih pogrešaka koje ljudi rade kad žele smršaviti, jest pretpostavka da trebaju drastično promijeniti način života. Najčešće se događa da se prijave na maraton, upišu u teretanu ili počnu s novom dijetom. Iako ove odluke nisu loše, većina ljudi teško ih se pridržava.

 

Dobra vijest je da za dugoročno mršavljenje nisu potrebne velike promjene. Ključ gubitka kilograma i održavanje idealne tjelesne težine su male promjene kojih ćete se lako držati, pa će vam proces mršavljenja biti poprilično bezbolan i jednostavan.

 

Držite se sljedećih malih tajni dugoročnog mršavljenja:

 

  1. U krevet lezite 15 minuta ranije. Hormoni leptin i grelin utječu na apetit, a kontrolira ih spavanje. Spavate li premalo, tijelo će tražiti više nezdrave hrane tijekom dana. Potrudite se otići u krevet barem 15 minuta ranije i dobro se naspavajte svaku noć.

 

  1. Izbjegavajte šećere u pićima. Istraživanja su pokazala kako i umjetni zaslađivači u sokovima povećavaju apetit, te tako vode do debljanja. Probajte piti običnu ili mineralnu vodu s malo limuna ili limete, te birajte pića koja sadrže steviju. 

 

  1. Tijekom svakog obroka jedite proteine. Protein je glavni sastojak svakog plana mršavljenja. Dobra navika je pojesti najmanje 30 grama proteina tijekom doručka jer ćete tako smanjiti apetit i želju za nezdravom hranom. Protein je vrlo bitan za izgradnju čiste mišićne mase tijekom procesa mršavljenja.

 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...