NAJISPLATIVIJA KUPOVINA: Ovo su najvrjednije automobilske marke na svijetu

Najvrjedniji auto brand je i dalje Toyota, no padom vrijednosti od 6 % morala se zadovoljiti 7. mjestom

  • Auto

  • 07. Okt. 2017  07. Okt. 2017

  • 0

S druge strane, u stopu je prati Mercedes, najsvjetliji primjer godine s 10-postotnim rastom. Ostavivši i IBM iza sebe, dosegnuo je do odličnog 9. mjesta. I ne samo to, na europskom kontinentu veći godišnji rast zabilježili su tek modna kompanija Zara i francuski Hermes, kompanije koje zajedno vrijede daleko manje od Mercedesa. Kad smo kod Europe, recimo kako je u top 100 najvrjednijih marki ušlo 36 njih iz Europe, od kojih je njih 27 bilježilo rast. 

 

Na 13. mjestu je BMW čija se vrijednost nije mijenjala u proteklih godinu dana, dok je u top 20 najjačih svjetskih brandova po prvi puta ušla i Honda, i to zahvaljujući rastu od 3%. Hondin napredak dolazi nakon lansiranja modela Clarity FuelCell s nultim zagađenjem, sportskog Civica Type R, ali i značajnih dostignuća u segmentu avioindustrije, motoindustrije i proizvodnje radnih strojeva. 

 

U prestižno društvo najvrednijih autobrandova po prvi put ušao je Ferrari na 88. mjestu.

Poredak auto brandova u Top 100 najvrednijih brendova donosimo u nastavku:

 

  1. Toyota
  2. Mercedes-Benz
  3. BMW
  4. Honda
  5. Ford
  6. Hyundai
  7. Audi
  8. Nissan
  9. Volkswagen
  10. Porsche
  11. KIA
  12. Land Rover
  13. MINI
  14. Ferrari
  15. Tesla

 

Interbrand studija postoji 18 godina. Izvještaj analizira kako snaga brenda određuje uspjeh tvrtke, stavljajući fokus na financije proizvoda i usluga te generalno na ukupnu snagu brenda.

 

(SB/Index)

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...