NACIONALNA KLASA; POVRATAK ROMANTIČARA IZ 80-ih: Upoznajte novi Fiat Tipo

Model Fiat Tipo većini sredovječnih Balkanaca budi sjećanja o vremenu kada su vozila tog proizvođača dominirala našim prostorima

  • Auto

  • 16. Okt. 2017  16. Okt. 2017

  • 0

Originalni Tipo je 1989. godine dobio nagradu kao europski auto godine (European Car of the Year), a tokom svoje proizvodnje koja je trajala osam godina bilježio je dobre prodajne rezultate, posebno na tada manje zahtjevnim tržištima. Tipo platforma je korištena za veliki broj raznih automobila, od Yugo Floride, preko Lancia Dedre, pa do Alfa Romeo 155, GTV i Fiat Coupe modela. Sam Tipo je na tržištu bio prisutan samo u jednoj generaciji, da bi krajem 1995. godine bio zamijenjen sa Bravo/Brava „blizancima“.

 

Nakon 20 godina, ime Tipo je ponovo upotrijebljeno kroz novi model predstavljen 2015. godine u Istanbulu na sajmu automobila. U promociju Tipa se krenulo u velikom broju zemalja u kojima je i nekada ovaj automobil bio popularan, a nakon sedan verzije najavljene su „hatch“ i karavan varijante. Ove dvije verzije su predstavljene 2016. godine na sajmu u Ženevi pa je sada tu kompletna ponuda.

 

Tako sada postoje tri tipa „Tipa“, a verzija koju je ovoga puta testirana je ona s 5-vrata ili popularni hatch.

Što se dimenzija tiče, ova Tipo verzija ima dužinu od 4,37 i širinu od 1,79 metara, s visinom od 1,5 metra. Ove dimenzije važe i za ostale verzije, samo je karavan za 20 cm duži.

 

Fiat trenutno nudi Tipo samo sa tri opcije za ono što se nalazi ispod haube, što znači jedan benzinac i dva dizelaša. Osnovni motor u ponudi je 1,4 benzinac sa 95 KS i 1.3 mJTD sa istom deklariranom snagom. Najjača opcija je 1.6 mJTD sa 120 KS i ručnim 6-brzinskim mjenjačem.

 

Model 1.3 mjTD s Lounge paketom opreme (automatski klima uređaj, infotaiment sistem sa ekranom osjetljivim na dodir, tempomatom, podizačima stakla na svim prozorima, bluetooth vezu za telefon, podešavanje lumbalnog dijela vozačevog sjedala, kožni upravljač i ručica mjenjača itd) košta 15.240 eura, na što treba dodati doplatu od 500 eura ukoliko želite metalik boju.

 

(SB/Nacionalna klasa)

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...