GRADONAČELNIK TUZLE IMAMOVIĆ: Brza cesta svima na korist, vrijeme je da konačno postanemo braća jedni drugima

Gradonačelnik Tuzle Jasmin Imamović u razgovoru za vijesti.ba govorio je o sastanku u Vladi FBiH s ciljem definisanja optimalne varijante trase brze ceste od Sarajeva do Beograda. Trasa preko Tuzle, Brčkog i Bijeljine bila bi jako važan korak u integraciji BiH, ali i jako važan korak u boljem povezivanju naše države sa susjednom Srbijom, kaže Imamović.

  • Vijesti

  • 26. Okt. 2017  26. Okt. 2017

  • 2

Prisustvovali ste sastanku u sjedištu Vlade FBiH na kojem je razgovarano o definisanju optimalne varijante trase brze ceste od Sarajeva do Beograda. Premijer Novalić je i ranije govorio o tome da je trasa preko Tuzle, Brčkog i Bijeljine od najveće koristi, što je potvrdio i danas. Jeste li zadovoljni ishodom razgovora? 

Sastanku su prisustvovali premijer Novalić, direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić, saradnica iz Ministarstva saobraćaja i komunikacija FBiH, moj kolega iz Bijeljine Mićo Mićić, te dva dogradonačelnika Brčko Distrikta, kao i načelnici Žepča i Orašja Mato Zovko i Stanko Vincetić. 

Mi smo bili saglasni o trasi koju pominjete. No, moram reći da nama ne smeta pravac preko Višegrada. Vrijeme je da se u BiH češće koristi "i" a ne samo "ili", ali smo ukazali na snage i prednosti ovog pravca preko Tuzle, Brčkog i Bijeljine. Tu smo, kažem, bili jednoglasni.

Prva prednost je demografska. Za pravac Beograd - Bijeljina, Bijeljina - Brčko, Orašje - Brčko, Tuzla - Žepče imamo idejni projekat. Ta autocesta prolazi kroz prostor u kojem gravitira 1,5 miliona stanovnika. Radi se o oba bh. entiteta i Distriktu Brčko, građanima svih bh. nacionalnosti, te o najmnogoljudnijem dijelu BiH i ekonomski najrazvijenijem dijelu naše zemlje. 

BiH bi ojačala ako bi se išlo i ovim krakom autoputa kroz Tuzlu. Upravo je krak kroz Tuzlu predsjednik Turske Erdogan pomenuo drugog dana svoje posjete Srbiji.  

 

Šta bi trasa preko Tuzle, Brčkog i Bijeljine značila za BiH? 

Ova trasa autoputa bila bi jako važan korak u integraciji BiH, ali i jako važan korak u boljem povezivanju naše države sa susjednom Srbijom. Naravno, neizostavno je pomenuti da je to veliki građevinski projekat, koji će značiti nova radna mjesta. Nadalje, to bi značilo i jačanje svakog grada pored kojeg prolazi ova autocesta - Bijeljina, Tuzla, Žepče, Zenica, Brčko Distrikt, Orašje. 

 

Govorite o integrativnom projektu koji je od koristi svim građanima i narodima BiH. No, svjedoci smo da se u BiH prečesto sve povezuje sa politikom i na neki način dobija političku konotaciju. U tom kontekstu, može li ovom projektu prepreku predstavljati činjenica što, recimo, premijer FBiH dolazi iz SDA, gradonačelnik Tuzle iz SDP-a, prvi čovjek Bijeljine iz SDS-a, gradonačelnik Brčkog iz HDZ-a BiH i slično? 

Svi učesnici današnjeg sastanka u Federalnoj vladi bili su usaglašeni, jer nas interesuje interes građana i interes države. I jedno i drugo je u ovoj priči. Mislim da je ljudima u BiH dosta nadjačavanja i nadmudrivanja, te insistiranja samo na razlikama i da je vrijeme za promjenu paradigme. Čovjek čovjeku u BiH treba da bude ponovo brat. Ako to uradimo, život će nam biti mnogo bolji.

 

Za razliku od Vlade FBiH, Vlada RS nije saglasna sa trasom Tuzla- Brčko - Bijeljina. Za povezivanje Sarajeva i Beograda biće potrebna saglasnost oba entiteta. 

Federalni parlament je opredijeljen za ovu trasu. Mi takođe ne želimo da ugrožavamo trasu preko Višegrada, nismo protiv, mi smo samo za. Danas je i državni Parlament razmatrao ovu trasu. Vidjećemo šta će se u budućnosti dešavati. Postoje različite opcije da se ovo napravi, a ovo se napraviti može. Postoji način da se uradi i jedno i drugo, što je rekao i onaj koji obećava sredstva - predsjednik Turske, koji se dogovarao sa predsjednikom Srbije. U svakom slučaju, očekujem da će svi nivoi vlasti dogovoriti i usaglasiti, jer je to u interesu građana. 

 

(Vijesti.ba / SB)

 

Komentari - Ukupno 2

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...