EVO ZAŠTO: Namirnice koje nikada ne biste trebali staviti u salatu

Nema logike jesti salatu i onda u nju dodati sve ovo.

  • Zdravlje

  • 30. Okt. 2017  30. Okt. 2017

  • 0

 Ako ste već odlučili za obrok pojesti salatu, tad vjerojatno ili jako pazite na liniju ili želite smršavjeti. U suprotnom biste vjerojatno poželjeli malo hranjiviji obrok, zar ne? 

Baš je zato nelogično kad ljudi naruče ogromnu salatu, a u nju, umjesto zdravlja i dijetnih namirnica, natrpaju suvišne kalorije zbog kojih ta salata više ni izdaleka nije "samo salata". 

 

Zato u svoju zdjelu salate više nemojte dodavati nešto od ovoga: 

 

1. Paniranu piletinu, pečeni tofu, račiće... 

Uz ovakve dodatke vaša će salata imati nekoliko stotina kalorija viška iz kojih ćete manje-više dobiti šećere, loše ugljikohidrate, s jako malo proteina. 

 

U slučaju da ste nešto od toga naumili iskoristiti u salati, radije nemojte, a umjesto njih birajte čistije proteine - piletinu bez panade, kuhanu ili pečenu, tunu, losos, dimljeni tofu, tvrdo kuhana jaja. 

 

2. Hrskavi dodaci 

Želite li salatama dodati malo hrskavosti, nemojte odmah posezati za kupovnim grisinima ili komadićima dvopeka. To su također industrijski primjerci koji zasitnost i fini okus duguju pojačivačima okusa, soli i šećeru, pa radije birajte malo više čistih nutrijenata. Ukusnu i zdravu hrskavost možete dobiti od proteinima nabijenog slanutka koji će salati dati hrskaviju strukturu i svakako vas bolje zasititi. 

 

3. Gotovi umaci i umaci "bez masti" 

Znate i sami da nijedan tvornički umak ne dolazi bez dodanih šećera pa se, kad već birate dijetalne salate, nemojte zeznuti i u zdjelu ubaciti nekoliko stotina kalorija više samo zato što ste poželjeli pojačati je umakom. Čak i ako na njemu piše "sugar-free" ili "fat-free", znajte da je tu najčešće riječ o reklamnim patkama, a uostalom, nitko ne kaže da vam masti neće trebati, samo što, za razliku od loših, svojim domaćim umacima možete dobiti malo više dobrih masti. 

alt

Čak i ako ćete salatu začini klasično - s malo octa, balsamica i maslinova ulja, dobit ćete dovoljno sočnijih okusa i zdravijih masti nego da ste odabrali bilo koji gotovi umak. 

 

4. Suho voće 

Želite li pojačati hranjivost zdjele salate, u nju nemojte stavljati nimalo suhog voća. Ono možda djeluje zasitnije, ali će vam u salati puno bolje leći svježe voće. Ono ima više vlakana, dat će vam više svježine, a nema toliko šećera kao sušeno. Osim toga, okus voća i kombinacije s njim mogu vam biti jamac da vam vaša klasična salata više neće biti klasična, a samim time ni dosadna. 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...