POVRATAK KRALJICE: Američka automobilska ikona se vraća sa stilom, „skromnih“ 766 konjskih snaga (FOTO)

Američka automobilska ikona ipak će imati i verziju ZR1. Nova najsnažnija Corvette ima 766 KS što joj je dovoljno za postizanje 337 km/h

  • Auto

  • 14. Nov. 2017  14. Nov. 2017

  • 0

U početku nije bilo jasno hoće li aktualna generacija Corvette imati top verziju ZR1. Ipak, nakon fotografija koje su se pojavile na internetu prošli tjedan Chevrolet je odlučio i službeno predstaviti kraljicu svih Corvettea - ZR1.

 

Prošla generacija Corvette ZR1 imala je 647 KS iz 6,2-litrenog V8 motora, aktualni Z06 ide preko 650 KS, pa je ZR1 imala visoko postavljenu letvicu. U impresivnom nosu nove najsnažnije Corvette opet je 6,2 V8 koji sada uz pomoć kompresora razvija čak 766 KS i najveći okretni moment od 969 Nm. Snaga se prenosi ili ručnim  ili osmostupanjskim automatskim mjenjačem. Kako tako motorizirana Corvette treba do 100 km/h Chevrolet još nije otkrio, ali kažu kako zahvaljujući stražnjem spojleru 1598 kg težak automobil na maksimalnoj brzini, koja je veća od 337 km/h, stvara aerodinamički pritisak (downforce) od 430 kilograma. Novi ZR1 definitivno je najbrža Corvette u povijesti.

 

Nije samo snažan motor ono što impresionira, već i izgled ZR1. Tu su karbonski spojleri i krila, a i prednji poklopac napravljen je od laganog materijala. Chevrolet nudi dvije opcije - "Low Wing" s nižim stražnjim krilom koja postiže najvišu brzinu. Ova verzija ima 70 posto više aerodinamičkog pritiska od modela Z06. Verzija "High Wing" ima dodatne splittere, ogromno stražnje krilo i napredniji ovjes Magnetic Ride Control.

Dodatno, za ZR1 Chevrolet je pripremio i dizajnerski paket Sebring Orange na listi doplata. Pored atraktivne narančaste boje karoserije, ZR1 ima jednako obojena kočiona kliješta, pojaseve i prošave na sjedalima.

 

Kupci će svoju Corvette ZR1 moći naručiti na proljeće sljedeće godine, a nova top verzija će po svemu sudeći predstavljati kraj aktualne generacije.  Nova Corvette (C8) trebala bi biti potpuno drukčija. Za početak, motor će se preseliti iza sjedala.

 

(SB / Autozona)

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...