BOLJE OD TRČANJA: 7 razloga da napokon počnete klizati...

Klizanje je fizička aktivnost kod koje nam rade baš sve grupe mišića u tijelu. I odlična je vijest da nikada nije kasno početi se baviti rekreativnim klizanjem

  • Zdravlje

  • 11. Dec. 2017  11. Dec. 2017

  • 0

Klizati mogu baš svi bez obzira na dob, a rekreativnim klizanjem možete se početi baviti i sa 70 godina jer dobne granice nema.

 

Najbolje što možete napraviti za sebe je stati na klizaljke jer klizanje...

1. ...poboljšava ravnotežu

Klizanje nam pomaže da poboljšamo ravnotežu kroz zabavnu i opuštajuću tjelovježbu. Klizanjem po vrlo skliskoj površini brzo ćete se istrenirati kako da ostanete na nogama. Dok kližemo, stojimo na malom nožu koji nam je smješten po sredini stopala te moramo balansirati da bismo održavali ravnotežu. To je kao da imate malu privatnu balans dasku. Klizanje je dobro i za rješavanje deformacija stopala, poput spuštenog stopala, jer su klizaljke čvrste izvana, a mekane iznutra tako da se prilagođavaju stopalu.

 

2. ...jača zglobove i članke

 

Sinhronizirane kretnje potrebne da bismo se klizali pružaju zglobovima i mišićima odličnu tjelovježbu te će u vrlo kratkom roku zglobovi i članci postati fleksibilni. S obzirom da se klizanje bazira na brzim pokretima nogu i jakim koljenima, za zglobove će to biti odlična vježba te ćete u kratkom vremenu primijetiti koliko su fleksibilniji. 

3. ...izgrađuje sve grupe mišića

Klizanje je vrlo kompleksan sport i zahtijeva interakciju svih mišića što znači da nam dok kližemo rade apsolutno sve mišićne grupe, odnosno kompletno tijelo. Klizanje poboljšava kondiciju, pomaže kod mršanja te ima još bolji učinak od rolanja, jer led traži puno jače odraze i kontrakcije mišića. Klizanje je, također, učinkovitije i od trčanja i vožnje bicikla.

 

4. ...je odlična kardio-tjelovježba

 

Aerobno vježbanje važan je aspekt kardiovaskularnog zdravlja, a klizanje pruža odličnu aerobnu tjelovježbu. Najbolje kod klizanja je to da dobijete odličnu kardio tjelovježbu bez da uopšte imate osjećaj da vježbate. Rekreativno klizanje dobro je za kompletan kardiovaskularni sistem, naročito za djecu koja su astmatičari i koja imaju problema s alergijama.

 

5. ...poboljšava izdržljivost 

 

Klizanje zahtijeva energiju tijekom dužeg vremenskog perioda zbog čega je odličan način za izgradnju izdržljivosti. Što se duže kližete to ćete više poboljšati izdržljivost ne samo za klizanje nego i za druge sportove i fizičke aktivnosti. 


6. ...pomaže u mršanju i održavanju tjelesne težine

Želite li smršati ili održati željenu kilažu, klizanje će vam pomoći u tome jer ćete, dok se kližete i zabavljate, sagorijevati kalorije. U sat vremena klizanja možete sagorjeti između 300 i 650 kalorija, ovisno o tome kojom jačinom kližete. 

7. ...djeluje poput mentalnog fitnesa 

Svjež vazduh i zimsko sunce, kao i društvo prijatelja i porodice, pomaže nam da se opustimo nakon radne sedmice s puno posla i stresa. Klizanjem, takođe, jačamo i vlastito samopouzdanje. Klizanje je jedan od najzabavnijih načina vježbanja, naročito ako kližete vani, kada možete uživati u pejzažu i prirodi. 

Da biste osjetili učinke klizanja, dovoljno je da kližete dva do tri puta sedmično po pola sata.

 

(Zadovoljna/Slobodna Bosna)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...