KILOGRAMI IDU DOLE: Zalogaj koji garantirano sprečava prejedanje

Vrijeme u danu kada se najčešće prejedamo je kada dođemo kući s posla...
 

  • Zdravlje

  • 16. Dec. 2017  16. Dec. 2017

  • 0

A kako biste spriječili nekontrolirano konzumiranje hrane, nutricionistica Lyndi Cohen nudi lako izvedivo rješenje koje pomaže kod mršanja i kilograme drži pod kontrolom

 

Ona jako dobro zna da za vitku i fit liniju nije važno samo zdravo se hraniti već i znati kada je najbolje jesti određenu vrstu hranu.

 

Lyndi tako savjetuje da je oko podneva, odnosno za ručak najbolje jesti zdrave ugljikohidrate poput smeđe riže koja je bogata manganom, mineralom koji pomaže tijelu u proizvodnji energije. 

Smeđa riža je ugljikohidrat koji sporo izgara te sadrži i proteine i vlakna koji će spriječiti pad energije i osjećaj letargije koji se obično događa oko 15 sati.

 

Savršen popodnevni obrok bit će sushi od smeđe riže i zelene soje, kaže nutricionistica.

 

Oko 16 sati je pak idealno vrijeme za zalogaj koji garantirano sprečava prejedanje - šnitu kruha ili tosta od cjelovitog zrnja s namazom od avokada.

 

Ovaj vrlo zdravi zalogaj zadovoljit će potrebu za ugljikohidratima, zasititi vas i smanjiti apetit. Kada dođete kući nećete imati potrebu za pretjeranim konzumiranjem hrane.

 

Kruh od cjelovitog zrnja opskrbit će vas energijom za nekoliko sati te vlaknima, a zdrave masnoće iz avokada držat će vas sitima do večere, objašnjava Lyndi Cohen koji je velika zagovornica pravila da čovjek može jesti sve, ali umjereno.

 

Ipak, savjetuje da određene namirnice izbjegavamo u određeno doba dana. 

Ukoliko vas muče žgaravica ili probavne smetnje, izbjegavajte za večeru konzumirati bilo što previše kiselo.

 

To uključuje jela s paradajzom, alkohol, curry i druge jake začine te jela začinjena s puno sirćeta, savjetuje Lyndi.

 

Ukoliko konzumiramo takve namirnice i ubrzo nakon jela legnemo, hrana se može vratiti u jednjak što može izazvati osjećaj nelagode, a čak i povećati rizik od raka jednjaka.

Za večeru je pak dobro pojesti voćku.

Voće sadrži vlakna, antioksidante te tijelo opskrbljuje energijom koja sporije izgara zbog čega će se šećer u krvi ravnomjernije otpuštati kada krenete na počinak, kaže nutricionistica Lyndi Cohen.

 

(Zadovoljna/SB)  

 

 

 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...