MOST BRATOLJUB SVEČANO OTVORILI DODIK I VUČIČ ALI NIKADA NIJE PUŠTEN U PROMET: Problem nastao oko imovinskih odnosa

Kako je zamjenik predsjedavajućeg Vijeća ministra BiH, Mirko Šarović rekao, problem je nastao oko riješavanja imovinskih odnosa.

  • Ekonomija

  • 23. Dec. 2017  23. Dec. 2017

  • 0

Most koji spaja Bratunac i Ljuboviju  zove se Bratoljub što bi u "prevodu" trebalo da znači ljubav između Republike Srpske i Ljubovije.

 

Drinu je prije više od pola godine premostio Bratoljub. Na taj način, spojio je Ljuboviju i Bratunac, ali ni do današnjeg dana nije pušten u promet.

 

Iako je dugo očekivani most gotov, izgleda da se preko njega još dugo neće moći. Prema posljednjim informacijama, u RS i Savjetu ministara BiH nisu još završili poslove oko mosta, iako i jedni i drugi kažu da jesu.

 

Sam projekat je vrijedan oko 13 miliona eura.

 

FOTO: BETA

 

Srbija je finansirala most i pristupnu saobraćajnicu na teritoriji Srbije, a Federeacija BiH i Republika Srpska zajednički granični prelaz i saobraćajnice na teritoriji BiH. Vrijednost projekta na strani Srbije je 660 miliona dinara.

 

 

FOTO: FILIP PLAVČIĆ

 

Kako je potpredsjednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, Zorana Mihajlović rekla most se zove "Bratoljub" što zapravo znači ljubav između Republike Srpske i Ljubovije. Ona je izjavila za agencije da nijedan infrastrukturni projekat ne bi smio da bude ping-pong loptica u političkim odnosima između dvije zemlje.

 

Ona je novinarima rekla da je iznenađena izjavom ministra sigurnosti BiH Dragana Mektića da BIH godinu dana čeka da Srbija formira komsiju koja će da razgovara s komisijom BiH o kategorizaciji graničnog prelaza na Drini.

"Srbija je inicirala, finansirala i završila izgradnju mosta. Da li mislite da Srbija ima interes da ne usvoji neki dokument bez koga most ne bi mogao da se koristi?", pitala je ministarka i dodala da je most potreban građanima obje zemlje, bez obzira na vjeru.

 

 

FOTO: BETA

 

Građani su bili ti, koji su mostu dali ime, ali na višem nivou, ljubav očigledno ne cvjeta.

 

FOTO: FILIP PLAVČIĆ

 

Kako je zamjenik predsjedavajućeg Vijeća ministra BiH, Mirko Šarović rekao, problem je nastao oko riješavanja imovinskih odnosa.

 

FOTO: FILIP PLAVČIĆ

 

Sa druge strane, iz Vlade RS, tvrde da je sve zapelo u Vijeću ministara BiH.

 

- To je zastalo u Savijetu ministara. Uprava za indirektno oporezivanje još nije dobila saglasnost, iako saglasnost postoji i u Pravobranilaštvu RS i BiH, čeka se saglasnost za potpisivanje Savjeta ministara kako bi Ministarsvo saobraćaja i veza i UIO potpisali sporazum o pravu građenja, bez naknade na period dok postoji potreba za zajedničkim graničnim prelazom - izjavio je za medije, Neđo Trninić, ministar saobraćaja i veza RS.

 

I oko ratifikacije sporazuma o graničnom prelazu dvije države još nema saglasnosti. U Srbiji kažu da se čeka da BiH završi započeto.

 

FOTO: FILIP PLAVČIĆ

 

Podsjećamo, radovi su počeli 20. oktobra 2015. godine, a rok za završetak radova na cijelom projektu bio je 19. septembar 2017. godine. Sam most će biti dug 227 metara i imaće biciklističku i pješačku stazu.

 

Taj most će za privrednika iz BiH biti najkraća veza sa Koridorom 11 i Lukom Bar. Most će imati ukupno osam stubova, od čega četiri u rijeci i po dva na svakoj obali.

 

Kazna za ilegalni prelaz biće naplaćivana 300 maraka.

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...