IZVANA SLIČNA, IZNUTRA POTPUNO IZMIJENJENA: G-klasa je i službeno predstavljena u Detroitu (FOTO)

Najveća zvijezda salona u Detroitu je nova generacija Mercedesa G-klase koja je zadržala prepoznatljiv izgled, ali je ispod lima potpuno novi automobil

  • Auto

  • 15. Jan. 2018  15. Jan. 2018

  • 0

Već smo vidjeli seriju fotografija novog Mercedesa G-klase koje su iscurile na internet prije službene premijere i već tada bilo nam je jasno kako Mercedes ne odustaje od prepoznatljivog uglatog oblika jedne od terenskih ikona. No, iako se čini kako se u izgledu malo toga promijenilo ova je G-klasa zapravo potpuno nova.

 

Nova LED svjetla, tanji usisnici na prednjem odbojniku, glatke površine - to uglavnom opisuje  novi izgled G-klase. Ipak, nova je G-klasa potpuno nova. Automobil je 5,3 centimetra duži i 12,1 cm širi nego prije, a Mercedes kaže kako su svi dijelovi karoserije postavljeni s puno manjim razmacima.

 

 

 

Koliko je god vanjski izgled konzervativan, toliko je unutrašnjost moderna. Mercedes je stari interijer bacio u smeće i u G-klasu ugradio unutrašnjost posve u skladu s ostatkom svojih modela, prije svega E-klase. U "kocku" su tako stigli i digitalni ekrani - dva od 12,3 inča - iako osnovni paket opreme nudi analogne instrumente iza volana. U tom slučaju u sredini je jedan 12,3-inčni ekran infotainmenta. Sitni detalji poput rukohvata ispred putnika i kromiranih tipki za zaključavanje diferencijala ostali su i u novom modelu.

 

Mercedes kaže kako su stražnja sjedala pomaknuta unatrag što je omogućilo čak 15 centimetara više prostora za noge putnika u odnosu na staru G-klasu. Sprijeda je 3,8 cm više prostora za noge. Stražnja se klupa može preklopiti u omjeru 60:40, a prostora je više i u širinu.

 

 

Novi je G zasnovan na krutoj šasiji koja je puno lakša nego kod prethodnika. Straga je kruta osovina, dok je sprijeda neovisan ovjes. Može savladati prilazni kut od 31 stupnja i proći kroz vodu duboku 70 centimetara. Ako pak s njom krenete u blato, možete se i malo dublje zakopati - 80 cm. Novost je opcija G-Mode u kojoj se uključenjem skraćenih prijenosnih omjera automobil prilagođava terenskoj vožnji promjenom rada ovjesa i volana. Pored toga, Dynamic Select nudi još četiri načina rada - Comfort, Sport, Individual i Eco.

 

Ponuda motora bit će slična onoj u E-klasi. Snaga se na kotače prenosi putem automatskog mjenjača s devet stupnjeva koji 40 posto šalje na prednje, a 60 posto na stražnje kotače. Uz to, G-klasa će biti opremljena kamerama koje prikazuju čitav prostor oko vozila što nije korisno samo kod parkiranja, već i kod terenske vožnje. Još nema nikakvih informacija o AMG inačici legendarnog terenca, a zasad je najsnažniji u ponudi G500 koji pokreće 4,0-litreni V8 biturbo benzinac od 422 KS i 610 Nm.

 

U prodaju će nova G-klasa stići ovog ljeta. Početna cijena u Njemačkoj je 107.040 eura. Koliko će stajati kod nas bit će poznato kasnije.

 

 

(Autozona/SB)

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...