OVO SE MNOGIMA NEĆE DOPASTI: YouTube uvodi nova i striktna pravila, NIŠTA VIŠE NEĆE BITI ISTO

Svaki video koji se objavi na YouTubeu biće pregledan od strane zaposlenih u kompaniji prije nego što reklame i monetizacija videa budu odobreni

  • HiTec

  • 18. Jan. 2018  18. Jan. 2018

  • 0

YouTube je odlučio da podigne ljestvicu kada je monetizacija videa u pitanju, pa prije puštanja reklame na snimak, video će morati odobriti tim ljudi, a ne softver. 


Video-site je naveo da će ljudi ocijenjivati svaki video u programu Google Preferred, koji je program elitnih oglasa namijenjen najutjecajnijim stvarateljima. Novi video-snimci postavljeni na Google Preferred kanale biće ručno verificirani kako bi bili u skladu sa politikom YouTube-a.

“Nećemo poricati da je 2017. godina bila teška godina, nekoliko problema pogađalo je našu zajednicu i naše partnere. Želimo zaštititi naše korisnike, oglašivače i kreatore čineći YouTube sigurnim mjestom“, napisao je u blogu Paul Muret, podpredsjednik Google-a.

Promena je već počela kada su oglašivači bojkotirali snimke u vlasništvu Googlea na kojima su djeca bila predmet seksualno neprimjerenih komentara. YouTube je „ubio“ hiljade računa, uklonio 150.000 snimaka i 625.000 komentara seksualnih predatora.

 

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...