LIMUZINA NA FRANCUSKI NAČIN: Upoznajte novi, brži i lakši Peugeot 508

Peugeot je odlučio dokazati kako klasične limuzine nisu za otpis radikalno drukčijom generacijom 508-ice koja je manja, lakša i dinamičnija. I nije baš limuzina...

  • Auto

  • 23. Feb. 2018  

  • 0

Prošla generacija Peugeota 508 bila je u obliku klasične limuzine ili pak karavana. Novu generaciju Peugeot zove petvratnim kupeom. Zvuči kao pomodan marketinški naziv, ali čini se kako dobro opisuje novi 508. Auto ne samo da ima elegantnu liniju krova, već ima i vrata u kupeovskom stilu bez okvira prozora.

Nova 508-ica nastala je na kućnoj platformi EMP2, a u odnosu na prethodnika novi je model smanjen u većini dimenzija. Dok većina raste, Peugeot je 508 skratio za čak osam centimetara (475 cm), a čak je i međuosovinski razmak kraći za 2,4 cm. Prednji i stražnji prevjesi su maleni kako bi naglasili sportski duh. Visinom od 1,4 metra novi je model niži za šest centimetara, a jedina dimenzija u kojoj nadmašuje prethodnika je širina, gdje je dobio dva centimetra. Novi je model i lakši, u prosjeku oko 70 kilograma, a koeficijent otpora zraka je samo 0,26.

Kao glavnog konkurenta novom 508 Peugeot ističe Audi A5 Sportback, a u odnosu na njega francuski predstavnik nudi čak šest centimetara više prostora u širinu, dok je prostora za glave sprijeda i straga otprilike podjednako, barem tako kažu u Peugeotu. Prtljažnik je u odnosu na prošlu generaciju manji i sada mjeri 487 litara.

U unutrašnjosti je, naravno, i-Cockpit. Instrumenti su digitalni, na sredini je 10-inčni ekran osjetljiv na dodir, a tu je i 12,3-inčni head-up displej. Na popisu opcija je stakleni panoramski krov koji se može otvoriti, a u ponudi je i indukcijski punjač za bežično punjenje pametnih telefona.

Ponuda motora započinje 1,6 PureTech benzincem u dvije verzije. Slabija ima 180 KS i 250 Nm, a snažnija 225 KS i 300 Nm. Oba motora dolaze s osmostupanjskim automatikom, a snažnji motor rezerviran je za verziju GT koja ima i aktivno upravljanje ovjesom. Dizelska ponuda započinje 130 KS snažnim 1,5 Blue HDi motorom koji dolazi s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva. Iznad njega u ponudi su 160 i 180 KS snažne verzije 2,0 BlueHDi motora, obje s osmostupanjskim automatikom. Od jeseni sljedeće godine na tržište stiže i plug-in hibrid.

(Autozona/SB)

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...