OVA PRAVILA TREBA MIJENJATI: 7 navika koje uzrokuju „krivo“ držanje

Loše i iskrivljeno držanje može dovesti do jakih bolova u leđima, vratu i ramenima...

  • Zdravlje

  • 25. Maj 2018  25. Maj 2018

  • 0

U nastavku pogledajte najčešće krivce za loše držanje kojih možda niste ni svjesni.

1. Saginjanje tokom korištenja mobitela

Dok čitamo poruke na mobitelu ili surfamo internetom, najčešće glavu i vrat saginjemo prema dole. Takav položaj stvara jak pritisak na vratnu kralježnicu. Zapamtite da mobitel ne bismo trebali držati u ravnini prsa, već u ravnini očiju.

2. Korištenje mašine za suđe

Ovo je još jedna tipična svakodnevna radnja koja može naštetiti našem držanju. Dugotrajno saginjanje leđa dok punimo i praznimo mašinu može uzrokovati bolove u leđima. Umjesto toga, probajte čučnuti tokom korištenja mašine.

3. Neadekvatan grudnjak za velike grudi

Grudnjaci bi trebali rasteretiti vaša leđa i vrat. Ako odaberete neadekvatan model koji ne pruža pravilnu potporu grudima, pogotovo većim, samo ćete dodatno opteretiti te dijelove tijela. Ako vam se kopča grudnjaka na leđima stalno podiže prema gore, to znači da nemate grudnjak dobre veličine. Zbog toga grudi mogu stvoriti pritisak na kralježnicu, zbog kojeg se naposljetku loše držite i osjećate bolove.

4. Nepravilno podizanje i držanje djece

Zaštitite svoja leđa i savijte koljena kada podižete mališane. Podizanje iz laganog čučnja smanjuje pritisak na kralježnicu. Izbjegavajte nošenje djeteta na ramenima ili pak popularnu metodu nošenja „piška lonca“ jer tako iskrivljujete kralježnicu.

5. Preferirate ravnu obuću

Obuća potpuno ravnih potplata nije zdrava za vaše zglobove, leđa i kralježnicu, osim ako u pitanju nisu ortopedski modeli sa ulošcima koji stopalu daju potrebno minimalno povišenje.

6. Vrtlarenje

Iako je vrtlarenje aktivnost koja sama po sebi opušta, zapravo nema tako dobar učinak na naša leđa. Tokom vrtlarenja, provodimo puno vremena u pogrbljenom položaju. Pokušajte što češće mijenjati položaj ili svako malo ustati i razgibati se kako biste smanjili pritisak na kralježnicu.

7. Prenatrpani ruksaci

Baš kao što ni klasičnu torbu ne smijemo prenatrpati stvarima, tako ni ruksak ne smijemo previše opteretiti. Oni su svakako bolji izbor od klasičnih torbi, jer je pritisak na kralježnicu tokom nošenja ravnomjernije raspoređen, ali ako je previše težak, onda poništavamo njegov dobar učinak.

(SB/Zadovoljna)

loading...

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...