AZRA SARIĆ DOBILA SPOR PROTIV AVAZA: Sud utvrdio da su je novinari Avaza namjerno oklevetali

Općinski sud u Sarajevu donio je presudu po kojoj Avaz Roto Press d.o.o., bivši urednik Dnevnog avaza Faruk Vele i novinar Kenan Kešmer moraju isplatiti 3.000 KM Azri Sarić zbog klevete, te 850 KM nadoknade troškova parničnog postupka.

  • Mini market

  • 30. Maj 2018  30. Maj 2018

Azra Sarić tužila je kompaniju Avaz Roto Press i uposlenike Dnevnog avaza zbog objavljivanja neistina u vezi sa smrću pacijenta Sabahudina Hukare u Sarajevu, krajem 2015. godine.

Podsjetimo, Sabahudin Hukara umro je od posljedica obilnog krvarenja na Klinici za uho, grlo i nos na KCUS-u, a novinari Dnevnog avaza su o tom slučaju objavljivali tekstove u kojima su Azru Sarić, tadašnju specijalizanticu na Maksilofacijalnoj hirurgiji, neposredno dovodili u vezu sa Hukarinom smrću.

- U postupanjima tuženih sud vidi određeni obrazac ponašanja koji je suprotan prethodno navedenoj odrebi Kodeksa za štampu i predstavlja namjeru da se tužiteljica okleveta i da se pokuša prikazati da je ista odgovorna za smrt pacijenta Hukare, jer kako drugačije tretirati kontinuirano objavljivanje fotografije tužiteljice i dovođenje njenog imena u kontekst sa smrću pacijenta Hukare? U interesu javnosti sigurno ne - navodi se, između ostalog, u obrazloženju presude Općinskog suda.

Sud je također naglasio da je Azra Sarić u dva navrata uputila demantije Dnevnom avazu, odnosno novinaru tog lista, koji nikada nisu objavljeni. Kao razlog zašto nisu objavili demantije Azre Sarić, novinari Avaza na sudu su naveli da u njima "ništa nije demantovano".

- Na ovaj način sud smatra da su tuženi prekršili Kodeks novinarske etike i prekoračili granicu slobode novinarstva, jer nije na tuženima da cijene i komentarišu demanti, nego je u skladu sa Kodeksom štampe tuženi trebao da objavi zaprimljeni demanti – zaključio je Sud.

Azra Sarić bila je glavna svjedokinja državnog Tužilaštva u predmetu koji je na Sudu BiH vođen protiv Fahrudina Radončića i ostalih zbog ometanja rada pravosuđa, a koji je nedavno okončan oslobađajućom presudom po svim tačkama optužnice. Istraga protiv Radončića, Bakira Dautbašića, Bilsene Šahman i Zijada Hadžijahića pokrenuta je nakon što je Sarić prijavila da su Dautbašić i Šahman na nju vršili pritisak i zastrašivali je kako bi u svjedočenju na suđenju Naseru Keljmendiju u Prištini zaštitila Radončića, kao i Keljmendija.

Azra Sarić tada je izjavila da je na nju vršen pritisak i putem objavljivanja tekstova u Avazu o smrti Sabahudina Hukare u kojima su je pokušali prikazati kao krivca za Hukarinu smrt.

Pored naknade štete u spomenutom iznosu od ukupno 3.850 KM, Općinski sud u Sarajevu naložio je drugotuženom Faruku Veleu da o svom trošku uvod i izreku presude objavi u novinama Dnevni avaz, i to u prvom narednom broju po pravosnažnosti presude.

trenutak ...