YOUTUBE RASTE, A FACEBOOK…: Evo kako su društvene mreže rangirane prema popularnosti

Sajt za postavljanje i gledanje video snimaka YouTube najpopularnija je društvena mreža među američkim tinejdžerima, dok popularnost Facebooka među tom populacijom opada, pokazuju rezultati istraživanja.

  • HiTec

  • 03. Jun. 2018  03. Jun. 2018

  • 0

Prema istraživanju Pew Research Centera, oko 85 posto tinejdžera između 13 i 17 godina koristi Youtube, što je više u poređenju sa 72 posto tinejdžera koji koriste društvenu mrežu Instagram i 69 posto koji koriste Snapchat.

Popularnost Facebooka opada među tinejdžerima u SAD, pa tu društvenu mrežu koristi 51 posto, što je manje u odnosu na 71 posto u periodu između 2014. i 2015.

Pew Center ne navodi razloge za opadanje popularnosti Facebooka, ali dodaje da tinejdžeri tradicionalno prestaju da koriste mreže koje su postale mainstream i koje koriste njihovi roditelji.

U istraživanju se navodi da 95 posto tinejdžera ima pametni telefon ili pristup takvom uređaju, što je veliki skok u odnosu na 73 posto u prošlom istraživanju. Oko 45 posto tinejdžera izjasnilo se da koristi internet "gotovo svakodnevno" i to je gotovo dvostruko više u odnosu na prethodno ispitivanje.

Mnogi eksperti zabrinuti su zbog sve mlađih korisnika društvenih mreža, posebno zbog male djece koje koriste društvene mreže, uključujući i Facebook Messenger dizajniran za djecu.

Kako se navodi u istraživanju, nije jasno jesu li društvene mreže dobre ili loše za djecu. Skoro polovina ispitanih tinejdžera smatra da korištenje društvenih mreža nema nikakav utjecaj na njih, 31 posto smatra da je utjecaj pozitivan, a 24 da je negativan.

U istraživanju koje je rađeno od 7. ožujka do 10. travnja učestvovala su 743 ispitanika.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...