NOVI TREND U HOLLYWOODU: Zaradili su milione kao pjevači i glumci, a sad postaju i uspješni biznismeni

Donedavno je veza holivudskih lica i prehrambene industrije bila samo kroz TV reklamame za tjesteninu, umake ili energetska pića. Njihovo pojavljivanje često znači i definitivni suton karijere i zadnje trzajeve da se glumac ili glumica domogne još kojeg dolar prije konačnog pada u zaborav. Sjetimo se samo Antonia Banderasa u reklami za Orbit ili Brucea Willisa koji se sada samo pije Hell, energetsko piće.

  • Show

  • 21. Jul. 2018  

  • 0

Danas su se stvari promijenile i naziru se neki novi poslovni trendovi. Umjesto nastupanja u reklamama, "celebrityji" su počeli svoj novac teško zarađeni novac ulagati u hranu i lance restorana. Zadnja u nizu je Oprah Winfrey. Naime, slavna je voditeljica i medijska mogulica izdašnom investicijom, iznos nije htjela otkriti, podržala True Food Kitchen, lanac restorana zdrave hrane, piše USA Today.

 

Prema njezinim riječima, svoj je ugled i novac stavila na kocku jer “želi biti dio budućnosti tvrtke”, a oduševio ju je i entuzijazam osoblja prema zdravoj hrani. Franšizu, koja već ima restorane na 23 lokacije, pokušati će popularizirati i na istočnoj obali SAD-a radeći kao njihova konzultantica, piše CNBC.


I nije jedina. Sve je više poznatih koji investirali u nove prehrambene trendove. Katy Perry, Beyonce i Ashton Kutcher investiraju u sve, od online voćarnica do proteinskih napitaka.

 

Razlog zašto sve više “celebrityja” ulaže u hranu i restorane može se pronaći i u sve manjim honorarima koje ostvaruju u svojoj industriji, piše USA Today. Pametnim ulaganjem mogu se postarati za prihode u poznim godinama kada njihove usluge u šoubiz industriji neće biti toliko tražene.

 

Inače, prihodi na kino blagajnama svake su godine sve manji. Pad od 2,7 posto u prošloj godini u odnosu na 2016. godinu znak je da su gledatelji počeli izbjegavati kina i sve se više oslanjaju na kućne streaming servise poput Netflixa.

 

Ništa lakše nije ni glazbenicima. Prodaja albuma bilježi nezaustavljivi pad od 2007. godine. Ponajviše zbog rasta popularnosti, opet glazbenih streaming servisa, YouTubea, Apple Musica i Spotifya.

Vezane vijesti

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije Slobodna Bosna. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

  1. Lista komentara
  2. Dodaj komentar

trenutak ...